کردوان دانلود | دانلود نرم افزار، بازی، کلیپ، کتاب، ترانه، موبایل

کردوان دانلود | دانلود نرم افزار، بازی، کلیپ، کتاب، ترانه، موبایل

انیمیشن، فیلم سینمایی، مداحی، مستند، موزیک ویدئو ...
کردوان دانلود | دانلود نرم افزار، بازی، کلیپ، کتاب، ترانه، موبایل

کردوان دانلود | دانلود نرم افزار، بازی، کلیپ، کتاب، ترانه، موبایل

انیمیشن، فیلم سینمایی، مداحی، مستند، موزیک ویدئو ...

دانلود فیلم با من از عشق بگو

دانلود فیلم با من از عشق بگو

دانلود فیلم با من از عشق بگو.

کارگردان : فرید کله | ژانر :  اجتماعی

سال تولید : ۱۳۹۲ | محصول : ایران | زمان : ۹۵ دقیقه

بازیگران : مهران احمدی، امیرحسین رستمی، نرگس محمدی، محمدرضا داودنژاد، مجید مشیری، آرام یوسفی نیا، امین ایمانی و  با حضور علی برجسته و …

  

دانلود فیلم جدید با من از عشق بگو

خلاصه داستان فیلم با من از عشق بگو :

داستان زندگی نیما را روایت می کند که پس از آزاد شدن از زندان متوجه مریضی نامزد سابقش می شود. در همین حین با پیدا شدن کیف فرزاد که از قضا مبلغ قابل توجهی در آن قرار دارد اتفاقاتی برای نیما رخ می دهد و…

” توجه : در صورت نارضایتی صاحب اثر لینک دانلود حذف می شود “

.

دانلود فیلم با من از عشق بگو :

دانلود بازی Antisquad برای PC دانلود :دانلود فیلم : لینک اول

دانلود بازی Antisquad برای PC حجم : ۳۱۵ مگابایت

دانلود بازی Antisquad برای PC منبع : کردوان دانلود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد