کردوان دانلود | دانلود نرم افزار، بازی، کلیپ، کتاب، ترانه، موبایل

کردوان دانلود | دانلود نرم افزار، بازی، کلیپ، کتاب، ترانه، موبایل

انیمیشن، فیلم سینمایی، مداحی، مستند، موزیک ویدئو ...
کردوان دانلود | دانلود نرم افزار، بازی، کلیپ، کتاب، ترانه، موبایل

کردوان دانلود | دانلود نرم افزار، بازی، کلیپ، کتاب، ترانه، موبایل

انیمیشن، فیلم سینمایی، مداحی، مستند، موزیک ویدئو ...

دانلود LingvoSoft Suite 2008 – دیکشنری لینگوسافت سوئیت

LingvoSoft-Suite-2008

LingvoSoft Suite 2008 یک راه حل جامع و یکپارچه را برای یادگیری زبان فراهم می کند که شامل تمامی ابزارهای مهم آموزشی در این زمینه نیز می باشد. این مجموعه پاسخی به نیازهای (تقریباً) تمامی افراد مانند بازرگانان، مسافران و دانش آموزان زبان های خارجی می باشد.

  ادامه مطلب ...

دانلود بازی مرد عنکبوتی Spider Man: Ultimate Power برای جاوا

Spider Man: Ultimate power

یک بازی سرگرم کننده برای جاوا می باشد. شهر تحت محاصره است! مرد عنکبوتی در یک تعقیب و گریز به منظور شروع  مبارزه با هیولای خطرناک می باشد.

http://coloubnasim.persiangig.com/image/Clip4U.Org_Ultimate%20Spider-Man.jpg

 

ادامه مطلب ...

ویرایشگر حرفه ای متن Notepad++ 6.5.5 Final

++Notepad نرم افزاری رایگان برای ویراش کد اصلی (Source Code) برنامه ها و جایگزینی مناسب برای Notepad ویندوز است. این نرم افزار ، زبان‌ های برنامه نویسی متعددی را پشتیبانی می‌نماید. امکانات این برنامه عبارت از مشخص نمودن Syntax ها ، تفکیک و قالب بندی کدها ، تکمیل خودکار کدها ، ویرایش همزمان چند فایل ، Drag & Drop متون ، قابلیت جستجوی کامل و … می باشد. همچنین این برنامه قابلیت ضبط و اجرای ماکروها را نیز دارا می باشد.

 

http://www.thecampuscompanion.com/wp-content/uploads/2012/11/notepad++.png


  ادامه مطلب ...

تبلیغات در وبلاگ کردوان دانلود

 تبلیغات در سایت یاس دانلود

.

تبلیغات هزینه نیست،بلکه سرمایه گذاریست

وبلاگ کردوان دانلود افتخار دارد ،جایگاه مناسبی برای تبلیغات کالاها و خدمات شما مشتریان گرامی باشه.

-    تبلیغات امروزه به عنوان راهی‌ نو و موفق در جهت جذب بازدید کننده و شناساندن کالا ، سایت و یا خدمات امری مهم و حیاتی‌ برای تمامی‌ مدیران و سایت ها محسوب می شود.


-    امروز با سرمایه ای کم در جهان اینترنت میتوان کالا و یا سایت خود را به هزاران بازدید کننده مشتاق معرفی‌ کرد و هرچه بهتر و سریع تر قدم های موفقیت را برای رسیدن به هدف خود طی‌ کرد.

 

-    قطعا همه جمله “تبلیغات هزینه نیست،بلکه سرمایه گذاریست” آشنا هستیم. در مورد وبلاگ ما نیز این مورد صدق میکنه. یعنی اگر شما برای تبلیغ سایتتون یا کالاتون مبلغی را پرداخت کنید میتونید اون را به عنوان سرمایه گذاری بر روی سایتتون که درآینده میخواهید از اون کسب درآمد کنید،تلقی کنید.

 

 

جدول تعرفه نمایش آگهی بر اساس تعداد نمایش
کلاس مدت نمایش(روز) قیمت به کارت شارژ
A 10 همراه اول 1000 تومانی
B 20 همراه اول 2000 تومانی
C 30 همراه اول 5000 تومانی

 

 توجه:

-     مسئولیت تمدید تبلیغ به عهده سفارش دهنده می باشد و باید مبلغ را قبل از سررسید واریز نمایید.
-     تبلیغات برای موسسات خیریه و نهادهای با خدمات انسان دوستانه تخفیف ویژه ای در نظر گرفته می شود.
-     در هنگام ارسال درخواست لطفا ادرس سایت خودتان و نام پلن انتخابی و تصویر آگهی را ارسال فرمایید.
-     در صورتی که پلن شما در بین پلن های بالا وجود ندارد با ما تماس بگیرید.

 

قوانین تبلیغات :

-   از تبلیغات برای سایتهای موزیک ، فیلم ، همسریابی، دوست یابی، چت روم ، شرط بندی، هـرمـی – غیـر اخـلاقـی ، سـیـــاســی و فروشگاههای محصولات جــنســـی معذوریم.
-   هزینه تبلیغات قبل از قرارگرفتن آگهی در وبلاگ دریافت خواهد شد.

- برای خرید کارت شارژ باید از سایت خودم خرید کنید مگر نه آگهی شما در وبلاگ قرار داده نمی شود.

- آدرس سایت کارت شارژ خودم فروشگاه مهر

-   برای مشتریان دائمی تخفیف قائل خواهیم شد.
-  برای مشتریانی که بیش از یک تبلیغ سفارش بدهند تخفیف قائل خواهیم شد.
-  برای مشتریانی که تبلیغ بیش از یک ماه سفارش بدهند، بسته به تعداد ماهها تخفیف قائل خواهیم شد.

 

چگونگی پرداخت

-  اول نام کلاس و کد شارژ و آدرس تصویر بنرتان و شماره موبایلی که با آن در سایت خودم کارت شارژ خریدی را در نظرات این مطلب برام ارسال میکنی.

-  بعد اگر کد شارژ درست بود آگهی در وبلاگ قرار میدهم.

تبلیغات هزینه نیست،بلکه سرمایه گذاریست

دانلود سریال ما فرشته نیستیم شبکه تهران |Ma Fereshte Nistim

دانلود سریال ما فرشته نیستیم قسمت ۱۶

قسمت شانزدهم سریال ما فرشته نیستیم اضافه شد

http://www.boog.ir/wp-content/uploads/2014/03/%D9%85%D8%A7-%D9%81%D8%B1%D8%B4%D8%AA%D9%87-%D9%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D9%85.jpg

دانلود همه قسمت های سریال ما فرشته نیستیم با حجم کم از وبلاگ کردوان دانلود

موضوع : اجتماعی /طنز

مدت زمان : ۴۵ دقیقه

تعداد قسمت : ۱۵

کارگردان : فلورا سام

بازیگران : علی صادقی , فاطمه گودرزی , محمود جعفری , شهره لرستانی , محمدرضا شریفی نیا، گوهر خیراندیش، علی صادقی، برزو ارجمند، غلامحسین لطفی، ملیکا شریفی نیا، نادر سلیمانی، داریوش موفق

خلاصه داستان سریال ما فرشته نیستیم :در روزهای نزدیک به عید نوروز تمامی زندانیان به دنبال گرفتن مرخصی برای این ایام می باشند که در این میان به ۴ نفر از آنها که استحقاق بیشتری در گرفتن مرخصی دارند مرخصی داده نمی شود و این قضیه عامل شکل گیری سریال ما فرشته نیستیم می شود

 

ادامه مطلب ...

دانلود TeamViewer Premium / Enterprise 9.0.27614 – کنترل از راه دور کامپیوتر

http://up.malakdownload.com/up/mahakdl/images/img1/TeamViewe.gif

 

 دانلود TeamViewer

 دانلود نرم افزار تیم ویور – کنترل از راه دور دسکتاپ کامپیوتر

 

TeamViewer 9.0.27614 نرم افزاری قدرتمند است که به شما امکان دسترسی به کامپیوترتان را از هر مکان از طریق اینترنت فراهم می کند. البته برای استفاده از این امکان، روی هر دو کامپیوتر مبدا و مقصد باید نرم افزار TeamViewer نصب شده باشد.  با استفاده از نرم افزار تیم ویور و دسترسی به دسکتاپ و کنترل از راه دور کامپیوتر می توانید فایل ها را جا به جا کنید ، چت کنید ، به تعمیر و عیب یابی کامپیوتر مقصد بپردازید یا چیزی را در کامپیوتر مقصد به نمایش بگذارید .

از نرم افزار TeamViewer می توانید برای برطرف کردن مشکلات دوستان و آشنایان خود با کامپیوترشان از راه دور، ارائه پرزنتیشن از راه دور بر روی کامپیوتر فرد دیگری و همچنین انتقال فایل بین دو کامپیوتر بهره بگیرید . ضمنا می توانید با استفاده از برنامه تیم ویور کامپیوتر دوستان آشنایان را کنترل کنید و یا دسکتاپ خود را به آنها نمایش دهید. یا اینکه بدون نمایش دسکتاپ خود به دیگران و مشاهده دسکتاپشان فقط به نقل و انتقال فایل بپردازید. ارتباطی که از این طریق بین دو کامپیوتر ایجاد می شود کاملا رمز نگاری شده و ایمن می باشد.

این نرم افزار راه حلی مناسب برای به اشتراک گذاری دسکتاپ است. شما می توانید با کنترل از راه دور دسکتاپ دوستانتان به آنها به صورت آنلاین کمک نمایید یا شما می توانید صفحه نمایش خود را برای دیگران به نمایش گذارید. شما هم اکنون می توانید نرم افزار TeamViewer تیم ویور را از وبلاگ کردوان دانلود دریافت نمایید.

  

ادامه مطلب ...

دانلود شمیم یار ۹۳ – نرم افزار تقویم سال ۹۳ برای ویندوز

 

 دانلود شمیم یار ۹۳

تقویم مذهبی سال ۹۳ با اوقات شرعی

 

 

شمیم یار ۹۳ امروز برای شما کاربران عزیز نرم افزار تقویم سال ۹۳ برای دسکتاپ ویندوزبه همراه امکانات فوق العاده رو آماده دانلود کردیم.  نرم افزار تقویم شمیم یار اولین تقویم کاملا مذهبی برای دسکتاپ ویندوز با محتوایی جامع و مفید طراحی و به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته است.

امکانات برنامه شمیم یارعبارتند از : تقویم روزانه و ماهانه به همراه رویدادهای ملی و مذهبی ، هر روز شامل محتواهایی در قالب قرآن ، اهل بیت ، حدیث ، احکام ، شهدا ، مشاوره و تربیت ،نمایش اوقات شرعی و یادآوری و پخش اذان ، اعمال عبادی، امکان ثبت یادداشت روزانه ، امکان ثبت یادآوری ، ویترین نرم افزارهای انجمن گفتگوی دینی ، پیامک پاسخگو
از امکانات جدید این برنامه می توان به نمایش خورشید و هلال واقعی ماه در گوشه دسکتاپ، امکان تعویض تم صفحه اصلی، امکان انتخاب سه اذان متفاوت برای صبح، ظهر و مغرب ، بهبود سرعت و عملکرد تقویم، امکان تغییر مکان تقویم در راست یا چپ صفحه ویندوز و … اشاره کرد. شما هم اکنون می توانید برنامه شمیم یار ۹۳ را از وبلاگ کردوان دانلود دریافت نمایید.

 

   ادامه مطلب ...

دانلود Microsoft Visual C++ 2005-2008-2010-2012-2013 SP3 Redistributable x86/x64

http://www.p30i.com/wp-content/uploads/2014/01/Microsoft-Visual-C++-2012-Redistributable-Update-3-2P30i.com_.png

 

دانلود Microsoft Visual C++ Redistributable x86/x64

 

Microsoft Visual C++ گاهی وقت ها در هنگام نصب برنامه و یا گیم و … با اخطارهایی مانند این تصویر ( ارور MSVCP.dll ) روبه رو می شود . که این اخطار نشان دهنده ی عدم نصب Microsoft Visual C++ Redistributable Package می باشد که یک نوع مفسر زبان برنامه نویسی ویژوال سی پلاس پلاس  می باشد . در بازی ها و نرم افزارهای جدید نیازمند این پکیج هستید در واقع به وصورت عادی سیستم عامل اجرا نمی شود و نیازمند یک مفسر می باشد .

لازم به ذکر است که این نرم افزارها از قبل در سیستم نبوده و نیازمند نصب این نرم افزار ها می باشید . هم اکنون می توانید  نسخه های ۲۰۰۵ ، ۲۰۰۸ ، ۲۰۱۰ و ۲۰۱۲ را از وبلاگ کردوان دانلود دریافت نمایید . امیدواریم مورد رضایت شما عزیزان واقع شود .

 

ادامه مطلب ...

دانلود موزیک ویدیو جدید همایون شجریان با نام چرا رفتی

دانلود موزیک ویدیو جدید همایون شجریان با نام چرا رفتی

دانلود موزیک ویدیو جدید و بسیار زیبای همایون شجریان با نام چرا رفتی با بالا ترین کیفیت
این قطعه جهت مراسم رونمایی از آلبوم نه فرشته ام نه شیطان ساخته شده است.
آهنگساز : تهمونس پورناظری ، شعر : سیمین بهبهانی ، کارگردان : باران کوثری

  ادامه مطلب ...

دانلود بازی State of Decay Breakdown برای PC

State of Decay Breakdown عنوان یک بازی در سبک نقش آفرینی و اکشن است که توسط Microsoft Studios طراحی و ساخته شده است و شرکت Undead Labs برنامه توسعه پذیری آنرا بدست گرفت. در واقع این بازی شامل یک DLC به همراه نسخه کامل بازی است که بصورت رسمی منتشر شده است. اینجا آخر زندگی است, زامبی ها تمام شهر را گرفته اند و فقط عده ای بازمانده بصورت پراکنده زنده هستند سعی بر خلق یک جامعه قوی در دنیای آخرالزمان را دارند. سبک بازی سوم شخص اکشن است و بازی بصورت Open World میباشد, کل نقشه بازی برای شما در دسترس است, مواظب باشید چراکه در هر قسمت زامبیها وجود دارند, در واقع شما باید جان خود حفظ کرده و با استفاده از سلاح ها و تامین وسایل مورد نیاز در مقابل زامبی ها بایستید و به بازمانده های دیگر کمک کنید. میزان استقامت محدود شما باعث می شود تا نتوانید در درگیری های بزرگ شرکت کنید. همیشه باید سعی کنید که مبارزه های خود را بدون سر و صدا به پایان برسانید، چون ایجاد صدا باعث می شود که زامبی های بیشتری به سمت شما بیایند. گرافیک بازی در مقابل با حجم کم بازی بخوی طراحی شده است و بازی از قدرت گیم پلی خوبی بهره میبرد. در نتیجه انجام حملات شجاعانه برای غذا و مهمات، و نجات دیگر بازماندگان با استعدادهای منحصر به فرد از ویژگی های دیگر این بازی است.

State of Decay Breakdown PC-SKIDROW

 

http://par30game.com/wp-content/uploads/2014/01/url135.jpg

 

ادامه مطلب ...

دانلود سریال روزهای بد به در شبکه سه |Roozhaie Bad Be Dar

دانلود سریال روزهای بد به در قسمت ۱۳

قسمت سیزدهم (قسمت آخر) سریال روزهای بد به در اضافه شد

http://www.mihanfal.com/wp-content/uploads/2014/03/roozhaye-bad-cover-2.jpg

دانلود همه قسمت های سریال روزهای بد به در با حجم کم از وبلاگ کردوان دانلود

موضوع : طنز

مدت زمان : ۴۵ دقیقه

تعداد قسمت : ۱۵

کارگردان : سعید آقاخانی

بازیگران : هومن برق نورد، بیژن بنفشه خواه، مریم امیرجلالی، مهران رجبی، مهرناز بیات، محمدرضا شیرخانلو، لاچین دربندی، غلامرضا نیکخواه، امیررضا میرآقا، شیما سلیمی، حامد اخباری و سادیا جلالی و…

خلاصه داستان سریال روزهای بد به در : داستان سرایدار مدرسه و خانواده‌اش را روایت می‌کند که در واپسین روزهای سال و در حالی که مقدمات مراسم عروسی پسرشان در همان مدرسه را فراهم می‌کنند به یکباره با حکم بازنشستگی روبرو می‌شوند و می‌بایست خانه سرایداری را تخلیه کنند و …

 

 

ادامه مطلب ...