کردوان دانلود | دانلود نرم افزار، بازی، کلیپ، کتاب، ترانه، موبایل

کردوان دانلود | دانلود نرم افزار، بازی، کلیپ، کتاب، ترانه، موبایل

انیمیشن، فیلم سینمایی، مداحی، مستند، موزیک ویدئو ...
کردوان دانلود | دانلود نرم افزار، بازی، کلیپ، کتاب، ترانه، موبایل

کردوان دانلود | دانلود نرم افزار، بازی، کلیپ، کتاب، ترانه، موبایل

انیمیشن، فیلم سینمایی، مداحی، مستند، موزیک ویدئو ...

دانلود و اشتراک فایل های تورنت با BitTorrent 7.8.2.30489

پروتکلی ست که به منظور ارسال فایل طراحی شده‌است. در واقع نوعی ارتباط peer-to-peer می‌باشد که کاربران مستقیما به یکدیگر متصل می‌شوند و به ارسال و دریافت قسمتی از فایل می‌پردازند. BitTorrent به نحوی طراحی شده‌است که بر خلاف پروتوکل‌های انتقال دیگر با افزایش تعداد افراد مشتاق برای دریافت یک فایل مشخص، کارا تر می‌شود.

 


BitTorrent

 

ادامه مطلب ...

دانلود موزیلا فایرفاکس Mozilla Firefox 26.0 and 27.0 beta 7

دانلود موزیلا فایرفاکس Mozilla Firefox 24.0 Final

 

دانلود موزیلا فایرفاکس Mozilla Firefox 24.0 Final

 

Mozilla Firefox موزیلا فایرفاکس رو حتما همه شما ها می شناسین. مرورگر موزیلا فایرفاکس جزو محبوبترین و پر استفاده ترین مرورگر در میان کاربران می باشد. یکی از دلایل محبوبیت این مرورگر وجود افزونه های زیاد و پر کاربرد آن می باشد. موزیلا فایرفاکس مرورگری امن، پرسرعت، قدرتمند ، منعطف و با امکانات فراوان است.  این مرورگر توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing در یک پنجره ی  و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up می باشد.

 

امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما از ویژگی های برترنرم افزارموزیلا فایرفاکس است. محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی مرورگر Mozilla Firefox افزوده است. شما هم اکنون می توانید آخرین ورژن و جدیدترین نسخه نرم افزار موزیلا فایرفاکس را از وبلاگ کردوان دانلود دریافت نمایید.

 

ادامه مطلب ...

دانلود فلش پلیر جدید Adobe Flash Player 12.0.0.43 Final تمامی مرورگرها

http://images.techhive.com/images/article/2013/02/adobe-flash-logo-100025923-gallery.jpg

 دانلود فلش پلیر Adobe Flash Player ۱۱.۸.۸۰۰.۱۶۸ Final  x86/x64

 

Adobe Flash Player فلش پلیر نرم افزار معروفیست که مورد نیاز تمام مرورگر هاست. شما برای مشاهده کلیپ های سایت های اشتراک ویدیو، تبلیغات سایت ها، انجام بازی های آنلاین و … به  نرم افزار فلش پلیر نیاز دارید.

نرم افزار فلش پلیر برای مرورگرهای گوگل کروم Google Chrome ، موزیلا فایرفاکس Mozilla Firefox، نت اسکیپ Netscape، سافاری Safari، اینترنت اکسپلورر Internet Explorer، اپرا Opera، آ او ال AOL، + اجرای فایلهای فلش در ویندوز XP و ۷ و ۸ مورد نیاز و قابل نصب می باشد. شما می توانید جدیدترین نسخه و آخرین ورژن فلش پلیر را به صورت رایگان از وبلاگ کردوان دانلود دریافت نمایید.

  ادامه مطلب ...

دانلود سریال یاد آوری شبکه آی فیلم |remember

دانلود سریال یاد آوری قسمت ۴۱

قسمت چهل و یکم (آخر) سریال یاد آوری اضافه شد

http://dfun.ir/wp-content/uploads/2013/11/yad-avari-cover.jpg

موضوع : اجتماعی

مدت زمان : ۴۵ دقیقه

تعداد قسمت : ۴۰

کارگردان : حجت قاسم‌زاده

تهیه کننده : احمد زالی

بازیگران :  مسعود رایگان،  فرهاد قائمیان،  رویا تیموریان،  فرخ نعمتی،  امیر آقایی،  مهران احمدی،  وحید جلیلوند،  سهیلا رضوی ، پریوش نظریه ، بهناز جعفری ، مریم بوبانی ، علیرضا اوسیوند  ، ثریا قاسمی

خلاصه داستان سریال یاد آوری  : داستان آدم‌هایی است که فرصت دو بار زندگی کردن به آنها داده شده است. می‌میرند و باز می‌گردند… این سریال داستان مرگ و زندگی است. داستان آدم‌هایی که سرنوشت آن‌ها را به هم پیوند می‌دهد تا به جستجوی رازهای مدفون بپردازند و رشته از هم گسیخته زندگی‌شان را با نگاهی دیگرگون از نو بتابند…


ادامه مطلب ...

پیامک های تبریک ولادت پیامبر (ص) و امام صادق (ع)

پیامک های زیبا به مناسبت ولادت حضرت محمد مصطفی (ص) و امام صادق (ع)

گلچین اس ام اس های تبریک میلاد پیامبر اکرم و امام جعفر صادق (ع)

http://saeedbizar.persiangig.com/image/hazrateh-mohammad-va-emam-sadegh.jpg

نام احمد، نام جمله انبیاست
چون که صد آمد، نود هم پیش ماست
میلاد نبى رحمت (ص) مبارک باد

اس ام اس میلاد پیامبر و امام صادق (ع), پیامک میلاد پیامبر

میلاد گل بوستان نبوى، وام دار شیعه علوى ،امام جعفر صادق (ع) مبارک باد

اس ام اس میلاد پیامبر و امام صادق (ع), پیامک میلاد پیامبر

ﺑﻪ ﺍﻣﺮ ﺭﺏ ﺧﻮﺩ ﻟﺒﯿﮏ ﮔﻮﯾﯿﻢ
ﺑﻪ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﻣﻼﺋﮏ ﺟﻤﻠﻪ ﮔﻮﯾﯿﻢ
ﺳﻼﻡ ﻭ ﺭﺣﻤﺖ ﺣﻖ ﺑﺮ ﻣﺤﻤﺪ
ﺍﻟﻠﻬﻢ ﺻﻞ ﻋﻠﯽ ﻣﺤﻤﺪ

اس ام اس میلاد پیامبر و امام صادق (ع), پیامک میلاد پیامبر

فیض دو جهان به حب مولا بسته ست ..
بر گوشه ای از چادر زهرا (س) بسته ست ..
دنیا به گروه “پـنـج تـن” وابسته ست..
دوسـت داشـتـنِ اهـل بـیـت (ع) کـافـی نـیـسـت

بـایـد بـه دوسـت داشـتـه هـاشـون عـمـل کـنـیـم..

اس ام اس میلاد پیامبر و امام صادق (ع), پیامک میلاد پیامبر

امشب سخن ازجان جهان بایدگفت / توصیف رسول (ص) انس و جان باید گفت
در شـــــام ولادت دو قــطب عالم / تبریک به صــاحب الزمان (عج) باید گفت . . .

 

ادامه مطلب ...

دانلود فیلم Kick-Ass 2 2013

 دانلود فیلم Kick-A.s.s 2 2013 با کیفیت HDCAM

باکیفیت های مختلف
[تصویر:  97074316991945675723.jpg]




ژانر: اکشن ، کمدی ، جنایی
سال انتشار: ۲۰۱۳
حجم: ۴۵۰ مگابایت
کیفیت: HDCAM | پرده ای
دانلود زیرنویس فارسی فیلم Kick-A.s.s 2 2013 : منتشر نشده
لینک IMDB
خلاصه داستان : قهرمان Kick-A.s.s دبیرستانی به گروهی از شهروندان عادی می پیوندد که با لباس های قهرمانان علیه علیه جرم و جنایت مبارزه می کنند . در این هنگام Red Mist نقشه ای می کشد تا از هز Kick-A.s.s یی که می شناسد انتقام بگیرد …


 

ادامه مطلب ...

مسنجری کامل و حرفه ای به نام Trillian 5.4.0.15دانلود نرم افزار مسنجر تریلیان Pro

Trillian یک نرم افزار همه کاره، مستقل، با ظاهری زیبا در زمینه چت بوده که از تمامی پروتکل هایAIM, ICQ, MSN, Yahoo Messenger, و  IRC پشتیبانی کرده و در واقع می توان گفت تمامی این نرم افزارها را در خود گنجانده است.  این نرم افزار از دارای قابلیت های کلیدی چون چت به صورت صوتی، انتقال فایل، چت گروهی، داشتن چت روم های متنوع، داشتن چند اتصال همزمان به یک شبکه، داشتن اطلاعیه نوشتاری، نوشتن پیغام به صورت رمزنگاری شده، پشتیبانی از SMS، دارا بودن امکانات امنیتی و … می باشد. در واقع با نصب این نرم افزار دیگر هیچ نیازی به نرم افزار های چت نخواهید داشت و با یک آیدی می توانید وارد تمامی آن ها شوید!

 

 http://dl.download.ir/images/2012/December/Trillian%205.2.0.13.www.download.ir.jpg

 

ادامه مطلب ...

دانلود DriverMax 7.27.0.203 – نرم افزار مدیریت و آپدیت درایورها


http://ariyadownload.com/pic/author/navid2zp/1391/DriverMax.jpg

 

دانلود DriverMax

نرم افزار مدیریت و آپدیت درایورها

 

DriverMax 7.27.0.203 این امکان را برای شما فراهم می کند تا درایور های خود را دانلود و بروز رسانی نمایید. علاوه بر این برنامه اطلاعاتی در مورد درایورهای نصب شده در سیستم جمع آوری کرده و یک لیست از درایورهای استفاده شده را به کاربر ارائه می دهد. این اطلاعات شامل نسخه درایور, تاریخ, توسعه دهنده, تعداد فایل ها و … میباشد. شما نیز می توانید این اطلاعات را در یک پوشه جداگانه یا فایل ZIP ذخیره نمایید.

برنامه DriverMax می تواند پس از راه اندازی مجدد ویندوز تمامی درایور ها را در عرض ۵ دقیقه نصب و راه اندازی کند و دیگر نیازی به داشتن درایورهای مختلف نخواهید داشت. این برنامه براحتی و بدون نیاز به جستجوی هر درایور به طور خودکار آخرین بروزرسانی های درایور را برای کامپیوتر شما دانلود می کند و دیگری لازم نیست که حتی از روی سی دی آنها را نصب نمایید . فقط کافیست با عضویت رایگان وارد سیستم شما و شروع به بروزرسانی درایورهایتان بپردازید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار DriverMax را از وبلاگ کردوان دانلود دریافت نمایید.

 

ادامه مطلب ...

دانلود اپرا Opera 18.0.1284.68 Final


http://www.8pic.ir/images/28758092625520428603.jpg

 

دانلود اپرا Opera

 

Opera 18.0.1284.68 Final اپرا یکی از سریع ترین مرورگر اینترنت روی زمین! این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری میکند. اساس کار اپرا به این صورت است که اول متن سایت بارگذاری می شود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری می شوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان میشوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود.
Opera تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و … همه را از پیش پای شما بر میدارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. علاوه بر این مرورگر وب اپرا Opera امکاناتی همچون دریافت ایمیل، چت و مدیریت دانلود را برای شما فراهم می سازد.

مرورگر Opera با اضافه کردن قابلیت هایی همچون SpeedDial برای دسترسی به صفحات وب مورد علاقه به طور سری، همچنان گزینه محبوبترین مرورگر در میان کاربران خاص خود می باشد. شما هم اکنون می توانید آخرین ورژن مرورگر اپرا را از وبلاگ کردوان دانلود دریافت نمایید.

 

ادامه مطلب ...

دانلود Freemake Video Converter 4.1.2.2 تبدیل قدرتمند فایل های صوتی و تصویری


http://s1.eramdownload.com/Software/multimedia/p3/Freemake%20Video%20Converter%20v2.4.0.2%20Portable%20%20%5Bwww.EramDownload.com%5D.jpg

 

دانلود Freemake Video Converter

مبدل فایلهای صوتی و تصویری

 

Freemake Video Converter 4.1.2.2 نرم افزار قدرتمندی برای تبدیل فایل های رسانه ای میباشد, شما می توانید هر نوع فایل صوتی و تصویری را با این برنامه بدون هیچ مشکلی و به سرعت تبدیل نمایید. این نرم افزار به خوبی از فرمت های دستگاه های جانبی نظیر آی فون, اپل, PSP, تلفن های آندروید و … پشتیبانی بعمل می آورد.
پشتیبانی از HTML5 از دیگر ویژگی های شایان برنامه Freemake Video Converter میباشد و میتواند فایل وروردی را برای استفاده در صفحات وب برایتان آماده نماید. ویدئوهای آنلاین موجود در وب را می تواند با این نرم افزار به فرمت MP3 تبدیل کرده و از آن بهره ببرید. از دیگر ویژگی های این برنامه می توان به رایت فیلم های بلوری, تبدیل ویدئو با پشتیبانی از زیرنویس آن, آپلود عکس و صوت به یوتوب, امکان ایجاد اسلایدشو های تصویری, امکان تنظیم سفارشی فایل تصویری خرورجی نظیر برش, چرخش,تنظیم ابعاد و رزولوشن اشاره کرد, هم اکنون می توانید نرم افزار Freemake Video Converter را از وبلاگ کردوان دانلود دریافت نمایید.

 

ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار K-Lite Mega Codec Pack 10.2.0 Final کدک صوتی و تصویری

دانلود نرم افزار K Lite Mega Codec Pack 10.0 Final کدک صوتی و تصویری

 

دانلود نرم افزار K-Lite Mega Codec Pack 10.0 Final

 

K-Lite Mega Codec Pack 10.2.0 پخش انواع فایلهای صوتی و تصویری همیشه در ویندوز مشکلاتی دارد و داشته است. با آمدن فرمت های مختلف صوتی و تصویری و Codec های متنوع و جدید متعلق به آنها پلیرها نتوانستند آنها را به طور کامل پشتیبانی کنند. در ضمن اضافه کردن Codec به Player باعث افزایش حجم آن می شود که معمولا شرکتهای سازنده این کار را انجام نمی دهند.

از این رو به تدریج پکیج هایی ساخته شد تا بتواند تمامی کدک ها را در خود قرار دهد و آنها را به ویندوز اضافه کند تا هر پلیری بتواند با به کار گیری این کدها فرمت های صوتی و تصویری ای را که از ان پشتیبانی می کند به راحتی و بدون خطا و کاهش کیفیت پخش کند. نرم افزار K-Lite Mega Codec Pack در چهار نسخه عرضه شده که کامل‌ترین آن‌ها نسخه‌ی Mega است که پلاگین‌های مخصوص RealMedia را هم شامل می‌شود. شما می توانید آخرین ورژن نرم افزار K-Lite Mega Codec Pack را از وبلاگ کردوان دانلود دریافت نمایید.

 

ادامه مطلب ...

دانلود PowerArchiver 2013 v14.02.03 – نرم افزار فشرده سازی

http://dl.download.ir/images/2013/January/PowerArchiver.www.download.ir.jpg

دانلود PowerArchiver

نرم افزار فشرده سازی

 

PowerArchiver 2013 v14.02.03 تمامی امکانات ممکن را برای ایجاد فایل های فشرده و نگهداری فایل های آرشیوی ارائه میدهد. این برنامه می توانید به خواندن و استخراج بسیاری از فرمت های مختلف فشرده سازی بپردازد. از جمله این فرمت ها ZIP-7 میباشد که بهترین فرمت برای فشرده سازی تا به امروز شناخته شده است. این برنامه به خاطر امکانات ویژه ای که ارائه می دهد به عنوان خوبی در زمره هم رده های خود تبدیل شده است.
این نرم افزار دارای پیش نمایش داخلی میباشد . از قابلیت کشیدن و رها کردن پشتیبانی می کند. این نرم افزار قابلیت ایجاد آرشیو های مختلف از فایل های فشرده را دارا میباشد. همچنین قابلیت تعمیر فایل های ZIP از دیگر ویژگی های این برنامه است. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار PowerArchiver را از وبلاگ کردوان دانلود دریافت نمایید.

 

ادامه مطلب ...