کردوان دانلود | دانلود نرم افزار، بازی، کلیپ، کتاب، ترانه، موبایل

کردوان دانلود | دانلود نرم افزار، بازی، کلیپ، کتاب، ترانه، موبایل

انیمیشن، فیلم سینمایی، مداحی، مستند، موزیک ویدئو ...
کردوان دانلود | دانلود نرم افزار، بازی، کلیپ، کتاب، ترانه، موبایل

کردوان دانلود | دانلود نرم افزار، بازی، کلیپ، کتاب، ترانه، موبایل

انیمیشن، فیلم سینمایی، مداحی، مستند، موزیک ویدئو ...

دانلود Internet Download Manager 6-18 Build 2 Final Retail نرم افزار مدیریت دانلود

دانلود Internet Download Manager 6.17 Build 11 Final Retail

Internet Download Manager 6.18 Build 2 Final Retail نام یکی از بی رقیب ترین نرم افزار مدیریت حرفه ای دانلود می باشد. این نرم افزار نیاز به معرفی ندارد و اکثر کاربران دنیای مجازی از آ ن استفاده و یا نام انرا شنیده اند! یک نرم افزار قوی و حرفه ای جهت دانلود آسان و پر سرعت از اینترنت می باشد. یک شتاب دهنده سرعت واقعی دانلود که تجربه شیرین یکی دانلود عالی را به کاربران اهدا می کند. این نرم افزار بطور هوشمند و با توجه به پهنای سرعت اینترنت کاربر فایل را بصورت هوشمندانه تقسم بندی میکند و شروع به دانلود می نماید. تکه تکه شدن فایل باعث افزایش سرعت دانلود و بالا رفتن قدرت دریافت می شود. منطبق شدن و سازگاری کامل با انواع مروگر ها و سایت ها ی  همچون YouTube, Google Video, MySpaceTV . با استفاده از تکنولوژی استفاده شده در این نرم افزار ، سرعت دانلود یک فایل تا 500 درصد افزایش پیدا کرده و فایل در کمترین زمان ممکن دانلود می شود. از ویژگی های کلیدی این نرم افزار میتوان به قابلیت مشخص کردن تعداد تکه تکه کردن فایل ها تا 16 قسمت ، قابلیت Resume کردن فایل دانلودی و دانلود در زمان دیگر ، پشتیبانی از انواع مختلف فرمت فایل ها و اضافه کردن فرمت دلخواه به آن ، سازگاری با مروگر های مختلف از جمله Microsoft Internet Explorer, Netscape, MSN Explorer, AOL, Opera, Mozilla, Mozilla Firefox, Mozilla Firebird, Avant Browser, MyIE2 ، پشتیبانی از پروتکل ها HTTP, FTP, MMS و HTTPS ،قابلیت تعیئن زمان شروع و پایان دانلود و بسیاری دیگر اشاره کرد. در ادامه مطلب میتوانید نسخه جدید این نرم افزار را با لینک مستقیم  دانلود کنید .

شکلک های محدثه

 

ادامه مطلب ...

دانلود انیمیشن Turbo 2013

Turbo Web-DL (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

http://files.cinemacenter.ir/images/tudsklq58997dy8prhz.jpg

 

نام انیمیشن: Turbo – توربو

ژانر: انیمیشن، ماجراجویی، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۹۶ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: Web-DL 720p/Web-DL 1080p

IMDB

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: توربو نام حلزون مهربان و دوست داشتنی قصه ماست که آرزوی بزرگی در سر دارد . او دوست دارد سریعترین حلزون جهان لقب بگیرد . او در تلاش است این رویای بچگی خود را به عمل بپوشاند و برای این کار به برادرش متوسل میشود واز او می خواهد در این مسیر او را راهنمایی کند و …

 

شکلک های محدثه 

  ادامه مطلب ...

کتیبه‌های بزرگ:اسکایریم – The Elder Scrolls V: Skyrim

کتیبه‌های بزرگ:اسکایریم – The Elder Scrolls V: Skyrim PC Game

| دانلود بازی کتیبه‌های بزرگ:اسکایریم – The Elder Scrolls V: Skyrim برای کامپیوتر |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

## دانلود نسخه کم حجم BlackBox بازی The Elder Scrolls V: Skyrim با لینک مستقیم ##

 

http://upload7.ir/images/68847945818617040722.jpeg

 

توضیحات بازی: اگر نسخه ی قبلی این بازی که عنوان Oblivion را به خود اختصاص داده بازی کرده باشید، خواهید دانست که سری Elder Scrolls جزو برترین RPG های تاریخ هستند. نسخه ی قبلی این بازی، هنوز هم در بین گیمر ها طرفداران زیادی دارد که هنوز نیز این بازی را انجام میدهند. این بار برخلاف گذشته به محض وارد شدن به گفتگو با افراد , دوربین روی صورت اونها زوم نمیشه و حالتی طبیعی تر داره. مثلآ ممکنه یک شخصیت در حالی که قدم میزنه و کارهای خودش رو انجام میده با شما صحبت کنه و هر از گاهی هم نگاهی به شما بندازه و به صحبتش ادامه بده. صورت ها بسیار بهتر از قبل طراحی شدن و دیگه حالت مصنوعی ندارند. جنگیدن و نبرد در Skyrim دینامیک تر و تاکتیکی تر شده. هر دست برای یک کار هست. مثلآ با یک دست جادو زده و با دست دیگه از سلاح های خود استفاده می کنین. طراحان بازی زمان زیادی رو صرف طراحی اسلحه ها و احساس متفاوت هرکدوم در زمان در دست گرفتن کردن و حس نبردها رو هم بهتر و طبیعی تر از قبل طراحی کردن. دشمنان مختلفی از زامبی ها , ترول ها , اسکلت ها , غول های عظیم الجثه و ارواح یخی گرفته تا عنکبوت های عظیم , اژدهایان , گرگ ها , اسب ها , ماموت ها و ببرهای دندان شمشیری و …


شکلک های محدثه

 

ادامه مطلب ...

دانلود VirtualBox 4.3.0 Build 89960 Final

VirtualBox

 

به وسیله این نرم افزار قادر خواهید بود چندین سیستم عامل را به صورت مجازی بر روی یک کامپیوتر نصب کنید با نصب این نرم افزار بر روی ویندوز خود می توانید سیستم عامل های مختلف را بر روی ویندوز خود مانند یک کامپیوتر معمولی نصب کنید. همچنین این برنامه به شما اجازه می دهد تا حافظه دیسک سخت و منابع دیگر را برای استفاده در سیستم عامل مجازی به صورت کاملا حرفه ای تنظیم کنید.


 

شکلک های محدثه

ادامه مطلب ...

Avira Antivirus Premium 2014 14.0.0.411 – آنتی ویروس قدرتمند Avira

http://topdownloadha.com/wp-content/uploads/55.jpg

Avira Antivirus Premium 2014 14.0.0.411 نام یه ضد ویروس قدرتمند می‌باشد که به کمک آن کاربران به راحتی قادرند تا در مقابل ویروس‌ها و برنامه‌هاس جاسوسی و کرم‌های اینترنتی سیستم خود را ایمن نگه داشته و نفوذ این برنامه‌ها به سیستم خود جلوگیری نمایند. این نرم افزار قدرتمند با نظارت کامل بر سیستم مانع از اجرای فایل‌های آلوده به ویروس و نصب برنامه‌های جاسوسی بر روی سیستم می‌شود. این نرم افزار یکی از ابزارهای قدرتمند برای مبارزه و پاکسازی ویروس‌ها می‌باشد.

شکلک های محدثه

 

ادامه مطلب ...

دانلود انیمیشن Toy Story of Terror 2013

Toy Story of Terror HDTVRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

Toy Story of TERROR cover دانلود انیمیشن Toy Story of Terror 2013

 

ام انیمیشن: Toy Story of Terror

ژانر: انیمیشن، خانوادگی، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۳۰ دقیقه

حجم: ۱۵۴ مگابایت

کیفیت: HDTVRip 720p

IMDB

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: اسباب بازی ها به سفری در جاده می روند اما اتفاقی ناخواسته آن ها را به یک متل کنار جاده ای هدایت می کند. بعد از اینکه یکی از اسباب بازی ها گم می شود، سایر آن ها به دنبالش می گردند. اما آن ها متوجه گیر افتادن در مسئله ای مرموز و هولناک می شوند و …

شکلک های محدثه 

  ادامه مطلب ...

دانلود نسخه نهایی نرم افزار دات نت فریم ورک NET Framework Version 4.5.1

http://www.aspnetdev.net/images/netframework-version-4.png

دانلود نرم افزار دات نت فریم ورک NET Framework Version 4.5.1Reviewed by Afshin on Oct 20Rating: 5.0NET Framework Version 4.5.1نرم افزار NET Framework Version 4.5.1 دات نت فریم ورک یکی از برترین نرم افزارهایی است که میتوان به عنوان مکمل ویندوز نام برد

نرم افزار NET Framework Version 4.5.1 دات نت فریم ورک یکی از برترین نرم افزارهایی است که میتوان به عنوان مکمل ویندوز نام برد و برخی از نرم افزارها برای اجرای سورس کدها  احتیاج به نرم افزار NET Framework را دارند . ویندوز به محض یافتن این نوع نرم افزارها در صورت اتصال به اینترنت به کاربر اجازه دریافت آخرین نسخه از سایت مربوط را میدهد . اما برخی از کاربران به علت سرعت پایین اینترنت و یا در دسترس نبودن اینترنت از نسخه آفلاین این نرم افزار استفاده میکنند . ویندوز ۸ یکی از نرم افزارهایی را که معیار اصلی خود قرار داده است دات نت می باشد . میتوانید نسخه نهایی نرم افزار NET Framework Version را از وبلاگ کردوان دانلود دریافت نمایید .

شکلک های محدثه

  ادامه مطلب ...

رئال و بارسا در هفته دهم لالیگا به مصاف هم می‌روند

تیم های فوتبال بارسلونا و رئال مادرید در هفته دهم لالیگا اسپانیا به مصاف هم می روند.دیدار بارسا و رئال که به ال کلاسیکو معروف است، روز شنبه 26 اکتبر برگزار می شود.

http://www.farhangnews.ir/sites/default/files/content/images/story/91-11/11/129283.jpg

هفته دهم لالیگا روز جمعه، 25 اکتبر با دیدار رایو وایکانو - وایادولید آغاز می شود و روز شنبه ( 26 اکتبر ) با چهار دیدار پیگیری می شود: مالاگا - سلتاویگو، بارسلونا - رئال مادرید، الچه - گرانادا و لوانته - اسپانیول.


پایان بازی : بارسلونا 2 - 1 رئال مادرید / اولین گل نیمار در الکلاسیکو

بارسلونا ( 2 ) : نیمار ( دقیقه 18 ) ... الکسیس سانچز ( دقیقه 77 )
رئال مادرید ( 1 ) : خسه ( 90 )

شکلک های محدثه

 

ادامه مطلب ...

هواداران بارسلونا

کردوان دانلود می خواهد امروز یک وبلاگ بسیار خوب و مفید برای  فوتبال دوستان به نمایش در بیاورد برای اینکه به این وبلاگ بروید. روی عکس زیر کلیک کن.

http://fansbarca.ir/wp-content/uploads/2013/08/neymar-messi-la-coppia-nou-660x330.jpg

لطفا به این وبلاگ سربزنید و نظرات خود را درباره ی مطالب بیان کنید.

دانلود Dropbox 2.4.3 Final فضای رایگان برای اشتراک گذاری و ذخیره اطلاعات

http://jimsidler.com/assets/images/dropbox_logo.png

 

دانلود نرم افزار Dropbox 2.4.3 Final

فضای رایگان برای اشتراک گذاری و ذخیره اطلاعات + آموزش کامل اختصاصی کار با Dropbox

 

Dropbox یک فضای رایگان ابری بسیار عالی و مشهور برای کاربران دنیای اینترنت می باشد. با استفاده از Dropbox شما قادر هستید تمامی فایل های خود از فیلم ، موزیک ، عکس ، نرم افزار و… را بر روی آن آپلود نمایید تا هم در مصرف فضا صرفه جویی کرده و هم از از بین نرفتن اطلاعات اطمینان یابید. نرم افزار Dropbox به صورت رایگان به شما ۳ گیگابایت فضا اختصاص می دهد که با قسمت هایی مثل دعوت دوستان ، خرید فضا و … می توانید به این میزان اضافه نمایید.

از دیگر قابلیت سرویس Dropbox دسترسی همه جانبه با همه وسایل می باشد به طوری که می توانید از طریق سیستم ، وب ، آندروید و … به آن متصل شوید. فایل هایی که شما آپلود می کنید نیز می توانید به دو صورت شخصی و اشتراکی ذخیره نمایید ، که در صورتی که به صورت شخصی ذخیره کنید فقط خودتان قادر به مشاهده و استفاده از آن می باشید و در صورتی که قصد به اشتراک گذاری داشته باشید ، دوستانتان نیز می توانند به آن دسترسی داشته باشند. در این پست از وبلاگ کردوان دانلود نرم افزار Dropbox را همراه با آموزش کامل استفاده از آن قرار داده ایم.

شکلک های محدثه

  ادامه مطلب ...

دانلود Format Factory 3.2.0.1 Final – نرم افزار قدرتمند مبدل صوتی و تصویری


http://s1.eramdownload.com/Software/multimedia/p3/Format%20Factory%202.80%20%20%5Bwww.EramDownload.com%5D.jpg

دانلود Format Factory

نرم افزار مبدل فرمت های صوتی و تصویری

 

Format Factory 3.2.0.1 به عنوان یک نرم افزار قدرتمند تبدیل فرمت های رسانه ای و تصویری دارای شهرت بسیاری میباشد. نرم افزار Format Factory تمامی فرمت های تصویری از جمله MP4, 3GP, MPG, AVI, WMV, FLV و SWF و فرمت های صوتی نظیر MP3, WMA, WAV, AAC, OGG, AMR را پشتیبانی می کند.

برنامه Format Factory همچنین قابلیت تبدیل دی وی دی به فرمت های ویدئویی محبوب را دارا میباشد, همچنین با نرم افزار فرمت فکتوری می توانید ویدئوهای خود را به فرمت MP4 پشتیبانی شده توسط آی پاد و آی فون و PSP و بلک بری تبدیل نمایید. در قسمت دیگر این نرم افزار تصاویر نیز قابل تبدیل میباشند که کامل بودن این نرم افزار را به خوبی اثبات می کند, فرمت های تصویری نظیر JPG, BMP, PNG, TIF, ICO, GIF و … توسط این نرم افزار پشتیبانی می شوند. هم اکنون می توانید آخرین ورژن نرم افزار Format Factory را از وبلاگ کردوان دانلود دریافت نمایید.

شکلک های محدثه

 

ادامه مطلب ...

دانلود فیلم شیر یا خط با کیفیت عالی

فیلم شیر یا خط

دانلود فیلم شیر یا خط به همراه فرمت کم حجم موبایل

 shir ya khat2 دانلود فیلم ایرانی شیر یا خط

شیر یا خط

دانلود فیلم شیر یا خط با حجم کم و کیفیت بالا از سایت بحث آزاد

ژانر: ایرانـــی طنز

سال تولید: ۱۳۹۲

مدت زمان: ۹۰ دقیقه

کارگردان: فرشاد ارج

بازیگران : علی صادقی ، سحر قریشی ، آرش اسد  …

خلاصه داستان فیلم شیر یا خط :  داستان پسری (علی صادقی) را به تصویر می کشد که قصد ازدواج  با دختر (سحر قریشی) مورد علاقه اش را دارد ، دختری جوان از خانواده ثروتمند برای اینکه از علاقه خواستگار خود مطمئن شود خود را به جنون میزند و وارد داستان طنز و جالبی می گردد …


شکلک های محدثه

 

ادامه مطلب ...

دانلود فیلم زندگی در شهر بزرگ با کیفیت عالی

فیلم زندگی در شهر بزرگ

دانلود فیلم زندگی در شهر بزرگ به همراه فرمت کم حجم موبایل

دانلود فیلم زندگی در شهر بزرگ با کیفیت عالی

زندگی در شهر بزرگ

دانلود فیلم زندگی در شهر بزرگ با حجم کم و کیفیت بالا از سایت بحث آزاد

ژانر: ایرانـــی طنز

سال تولید: ۱۳۹۰

مدت زمان: ۹۰ دقیقه

کارگردان: محمد رضا آریان

بازیگران : بهنوش بختیاری ، رضا عطاران ، راوی ( علی صادقی )  …

خلاصه داستان فیلم زندگی در شهر بزرگ :  ابی ( رضا عطاران ) نصاب ماهواره است که برای نصب ماهواره وارد خانه زن و شوهر جوانی میشود و حضورش در این خانه باعث به وجود آمدن ماجراهایی میشود  …


شکلک های محدثه

  ادامه مطلب ...