کردوان دانلود | دانلود نرم افزار، بازی، کلیپ، کتاب، ترانه، موبایل

کردوان دانلود | دانلود نرم افزار، بازی، کلیپ، کتاب، ترانه، موبایل

انیمیشن، فیلم سینمایی، مداحی، مستند، موزیک ویدئو ...
کردوان دانلود | دانلود نرم افزار، بازی، کلیپ، کتاب، ترانه، موبایل

کردوان دانلود | دانلود نرم افزار، بازی، کلیپ، کتاب، ترانه، موبایل

انیمیشن، فیلم سینمایی، مداحی، مستند، موزیک ویدئو ...

دانلود گوگل کروم Google Chrome 29.0.1547.57 Final

دانلود گوگل کروم Google Chrome 29.0.1547.57 Final

 

دانلود گوگل کروم Google Chrome 29.0.1547.57 Final

 

Google Chrome گوگل کروم یک نرم افزار مرورگر اینترنتی متن‌باز است که توسط شرکت گوگل عرضه شد. در ابتدا نسخه آزمایشی گوگل کروم برای کاربران نرم افزار سیستم عامل ویندوز در یک صد کشور جهان عرضه شد ولی نسخه های منطبق با نرم افزار عامل لینوکس و رایانه اپل مکینتاش آن هم در آینده توزیع شد. مرورگر گوگل کروم بر پایه هسته مرورگر اپن‌سورس WebKit نوشته شده است. از امکانات و قابلیت های گوگل کروم می توان به Tabbed browsing، امکاناتی مشابه Privacy در ویندوز اکسپلورر و Speed Dial در مرورگر اپرا اشاره نمود.

 

مرورگر گوگل کروم شرکت گوگل همانند سایت گوگل از ظاهر بسیار ساده ای تشکیل شده است. از مزیت های گوگل کروم می توان به وجود بخشی با نام Task manager یا مدیریت پردازش ها در این مرورگر اینترنت اشاره کرد که قالبت مدیریت تب های باز شده و پلاگین های بارگزاری شده را به کاربر می دهد. نرم افزار گوگل کروم بر روی ویندوز xp, سون ۷ ، هشت ۸ قابل نصب است. به همین دلیل ما در وبلاگ کردوان دانلود آخرین ورژن از مرورگر گوگل کروم رو برای شما کاربران عزیز تقدیم می کنیم.

 

شکلک های محدثه 

ادامه مطلب ...

اهریمن ساکن: نفرین شده – Resident Evil: Damnation (دوبله فارسی + زبان اصلی + نسخه ۳ بعدی)

Resident Evil: Damnation 2012 FA EN BR-Rip 720p 1080p 3D SBS 720p MKV
| دانلود با لینک مستقیم از سرورهای سایت |
## دو زبانه (دوبله فارسی + زبان اصلی) – اختصاصی مینی‌تونز ##
## همراه با نسخه ۳ بعدی (۳D SBS) دو زبانه – اختصاصی مینی‌تونز ##

 

 

اهریمن ساکن: نفرین شده   Resident Evil: Damnation (دوبله فارسی + زبان اصلی + نسخه 3 بعدی)

 

 

» نام: اهریمن ساکن: نفرین شده – Resident Evil: Damnation
» سال تولید: ۲۰۱۲
» کارگردان: Makoto Kamiya
» شرکت تولید کننده: Capcom Company, Digital Frontier, Sony Pictures Entertainment
» کشور تولید کننده: ژاپن
» زمان: ۱۰۰ دقیقه
» زبان: دو زبانه (دوبله فارسی + زبان انگلیسی) (تغییر زبان با استفاده از منوی Audio Language < Navigate در نرم‌افزار Media Player Classic)
» زیرنویس: فارسی + انگلیسی
» کیفیت: عالی (BR-Rip 1080p + BR-Rip 720p) + نسخه ۳ بعدی (۳D SBS 720p)
» فرمت: MKV
» پیوند: IMDB

   

ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار بارش برف در دسکتاپ

قابلیت ها :

۱- ۳۵ نوع برف  

۲ - تنظیم زمان بارش  

۳ - تنظیم سرعت بارش

۴ - حجم کم  

۵ - بدو نیاز به نسب


دانلود موزیلا فایرفاکس Mozilla Firefox 19.0 Final + Farsi فرمت : zip

دانلود موزیلا فایرفاکس Mozilla Firefox 19.0 Final + Farsi حجم : 124 کیلوبایت

دانلود موزیلا فایرفاکس Mozilla Firefox 19.0 Final + Farsiدانلود: نرم افزار بارش برف در دسکتاپ

دانلود موزیلا فایرفاکس Mozilla Firefox 23.0 Final منبع : کردوان دانلود


دانلود بازی Deadly Race

کردوان دانلود برای کاربران سایت، بازی کم حجم ماشین سواری  Deadly Race را آماده دانلود کرده است.Deadly Race یا مسابقه مرگبار دارای گرافیکی بی نظیر با توجه به حجم کم خود است و علاوه بر مسابقه در بازی شاهد جنگ و درگیری بین ماشین ها خواهید بود، موشک ها و اسلحه های متصل به بدنه ماشین یکی از امکانات جالب بازی است، که این بازی را متمایز از دیگر بازی ها کرده است. در هرصورت باید برنده مسابقه باشید پس هرکاری که لازم است انجام دهید، شاید برای بدست آوردن این پیروزی مجبور شوید ماشین رقیب را به آتش بکشید. وجود انواع ماشین ها از ماشین جیپ تا ماشین های مدرن رالی یکی دیگر از نقاط قوت بازی است که البته باید با کسب امتیاز ماشین های گران را خریداری کنید. صحنه های زیبا را در بازی مشاهده خواهید کرد و جذابیت بازی باعث می شود ساعتها شما با این بازی سرگرم شوید. 

ادامه مطلب ...

دانلود بازی Monster Truck Challenge

Monster Truck Challenge عنوان یک بازی ماشین سواری است که شما را به دنیای متفاوتی از رقابت های اتومبیل رانی می برد. در این بازی بر خلاف دیگر بازی های ماشین سواری که سرعت حرف اول را می زند، تمرکز و تفکر مهمترین نکته برای اجرای بهتر بازی است. با ماشین های بزرگ و زیبای معروف به هیولاهای مبارز که مخصوص کارهای مانوری و خطرناک است باید از روی موانع با پرش های بلند خود عبور کنید تا امتیاز کسب کنید. با پیشرفت در مراحل، موانع سر راه دشوارتر شده و سطح بازی ارتقاء پیدا می کند که باعث ایجاد هیجان و زیبایی بیشتر بازی می شود. رنگ بندی کاربر پسند، استفاده از مدل های مختلفی از ماشین ها و مسیرهای زیبا برای اجرای مسابقات از نقاط قوت بازی است. این بازی زیبا و کم حجم را از وبلاگ کر دوان دانلود به طور رایگان دریافت کنید. 

ادامه مطلب ...

دانلود بازی Sky Track

بازی Sky Track حجمی کم و گرافیکی فوق العاده دارد،همان طور که از کاور بازی معلوم است درمحیطی تخیلی و درفضا مسابقه خواهید داد سرعت دیوانه وار یکی از هیجان انگیزترین اتفاقات این بازی است. ابتدا ماشین خود را انتخاب می کنید روی آن تعمیرات و تغییرات موردنیاز را انجام می دهید و سپس آهنگ موردعلاقه خود را که دوست دارید حین بازی پخش شود انتخاب می کنید و سپس پا به عرصه مسابقه درفضا می گذارید،باید از هرجای ممکن عبور کنید زیرزمین،روی دریا و فضا تا برنده مسابقه شوید و بادرآمد حاصل از برنده شدن،ماشین جدید با امکانات بیشتر خریداری کنید.اگر از دوستداران بازی های مسابقه ای ماشین هستید و از محیط هایی همچون جاده خاکی، شهر ها و جاده های سبز جنگلی خسته شده اید بازی مسابقه در فضا را حتما تجربه کنید.این بازی زیبا را از وبلاگ کردوان دانلود می توانید دریافت کنید. 

ادامه مطلب ...

دانلود بازی Police Supercars Racing

Police Supercars Racing بازی که بادیدن اسمش ناخواسته انسان را به یاد بازی های دزد- پلیس می اندازد،ولی این بازی علاوه بر سبک دزد- پلیس،رانندگی و شیطنت با ماشینهای پلیس را برای شما فراهم میکند،یکی از نکات واقعا هیجان انگیز این بازی این است که با زدن Ctrl سمت چپ کیبورد،ماشین لایی می کشد و با نگه داشت Alt سمت چپ کیبورد،ماشین شما آژیر پلیس پخش خواهد کرد تا دیگران متوجه شما شده و به شما اجازه ی عبور بدهند و همین امر سبب افزایش سرعت و لذت دوچندان در بازی می شود.این بازی دارای چندین سبک بازی می باشد و هر دفعه با ماشین جدیدی رانندگی خواهید کرد به عبارتی مراحل بازی تکراری نیست.هم اکنون این بازی رایگان و کم حجم را از کردوان دانلود می توانید دریافت کنید. 

ادامه مطلب ...

دانلود بازی Super Bikes

بازی Super Bikes که برای این ساعت و برای شما کاربران عزیز یاس دانلود آماده دانلود کرده ایم ، در واقع بازی موتور سواری حرفه ای برای کامپیوتر می باشد که با گرافیک زیبا و حجم کم خود ، می تواند به یکی از سرگرمی های همیشگی شما بدل شود . مانند بسیاری از بازی ها ، در ابتدا شما تجهیزات حرفه ای را در اختیار ندارید ، اما با عبور از مراحل مختلف و کسب امتیاز بالا ، می توانید به موتورهای حرفه ای و گران قیمت دست یابید . در بازی Super Bikes شما می توانید به طور مجازی حرکات آکروباتیک با موتور را یاد بگیرید و در صورت تمرین کردن با بازی Super Bikes در فضای مجازی رایانه ای تا حدودی می توانید حرکات آکروباتیک با موتور را در واقعیت نیز انجام دهید که البته ما این کار را پیشنهاد نمی کنیم ! بازی گرافیک بسیار دیدنی و زیبای دارد و این یکی از چندین ویژگی این بازی حرفه ای می باشد .

سازندگان بازی Super Bikes تلاش کرده اند که از بهترین موتورهای جهان در این بازی استفاده کنند ، پس نگران موتور های مورد علاقه ی خود مانند دوکاتی ، یاماها ، هوندا و … نباشید ، همه ی موتورها در بازی منتظر شروع طوفانی شما هستند ! پس فرصت را از دست ندهید و در مسابقات مختلف شرکت کنید و امتیازات خود را افزایش دهید . از دیگر ویژگی های مثبت بازی Super Bikes امکان حضور شرکت کننده در لیگ های معتبر موتور سواری دنیا می باشد که بسیار جذاب نیز هست . در آخر باید اضافه کنم که این بازی به شما هنر موتور سواری در جاده های شلوغ ، بزرگراه ها و صحراها را می آموزد ، پس برای یادگیری زمان را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید بازی کم حجم موتور سواری حرفه ای Super Bikes را با لینک مستقیم از وبلاگ کردوان دانلود دریافت نمایید. 

ادامه مطلب ...

دانلود بازی City Racing

بازی های ماشین سواری در بین گیمرهای مبتدی و حرفه ای جایگاه ویژه و محبوبیت خاصی دارند و به خاطر هیجان ناشی از این سبک بازی ها، کاربران زیادی مجذوب گیم های ماشین سواری شده اند، به همین دلیل بازی زیبایی تحت عنوان ماشین سواری در شهر را برای شما عزیزان آماده کرده ایم که با حجم کم خود می تواند شما را مجذوب سادگی و زیبایی خود بکند، این بازی City Racing نام دارد و همان طور که از اسم آن پیداست شما در بازی به رانندگی در شهر مشغول خواهید شد. شما می توانید ماشین خود را ارتقاء دهید، رنگ آن را عوض کنید و برخی امکانات دیگر به آن بیافزایید، ولی برای این کار باید در مسابقات درون شهری و به طور غیرقانونی انجام می شود شرکت کنید و حتی می توانید مسافر جابجا کنید تا کسب درآمد کنید، پس از کسب درآمد کافی می توانید به یکی از کارگاه های مربوط به تعمیر ماشین رفته و طبق نیاز و علاه خود ماشینتان را ارتقاء داده یا تعمیر کنید. علاوه بر همه این ها باید مراقب رانندگان وحشی که دیوانه وار در سطح شهر رانندگی می کنند باشید، تا به خودروی شما آسیب نرسد. گرافیک عالی با توجه به حجم کم و حس واقعی بودن از دیگر نقاط قوت بازی است. این بازی زیبا را از وبلاگ کردوان دانلود دریافت کنید. 
ادامه مطلب ...

دانلود نسخه نهایی نرم افزار PhotoInstrument 6.2.0 Build 620 Final

با سلام رفقا امروز یک برنامه بسیار عالی برای روتوش و ویرایش و... در سایت قرار دادم که یکی از مزیت های این برنامه علاوه برفارسی بودن آن داشتن آموزش است این نرم افزار همراه خود منویی به نام آموزش دارد که با آن شما به راحتی می توانید تصاویر خود را ویرایش و تنظیمات دلخواه را روی آن انجام دهید که کارایی وفایده های دیگر نرم افزار رابه صورت کامل برای شما عزیزان در زیر شرح می دهم:

PhotoInstrument نرم افزاری بسیار کم حجم که در نوع خود تقریبا کم نظیر و یا حتی بی نظیر است. از جهاتی این نرم افزار بسیار ساده است اما از جهت دیگر استفاده از آن هم فوق العاده آسان است. تنها با انتخاب تصویر مورد نظر و سپس انتخاب براش مناسب می توان تصویری با نهایت خلاقیت را بدست آورد. اگر شما نرم افزار PhotoInstrument را داشته باشید مثل این است که وسیله ی گریم تصاویر خود را در کامپیوتر در اختیار دارید. این برنامه از چهره ی شما تصاویری کامل و بی عیب برای ارسال به دوستان و یا قرار دادن در آلبوم خانوادگی تان می سازد. با این برنامه شما قادر خواهید بود عکس های خود را بسیار بهتر از قبل و حتی بهتر از یک عکاس ویرایش نمایید.نرم افزارPhotoInstrument ابزار قدرتمند جهت ویرایش گرافیکی محل تصویر و پردازش عکس های گرفته شده دیجیتالی می باشد. فقط با چند کلیک هر کسی می تواند مشکل عکس دیجیتالی را حل نماید. ویرایش عکس، روتوش و آرایش کردن از کاربردهای این نرم افزار است. از ابزار های این نرم افزار می توان به کپی، ایجاد دود، تمیز کردن صورت، رایت کردن، برس، تیره کردن، شارپ، رنگ آمیزی، چرخش، پاک کردن قرمزی چشم، روشنایی و … اشاره نمود. این نرم افزار از زبان های مختلف از جمله فارسی پشتیبانی می کند.

دانلود نسخه نهایی نرم افزار PhotoInstrument 6.2.0 Build 620 Final

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Photoinstrument:
- دارای ابزارهای مختلف مانند Sharpen،Blur،Brush،Dodge / Burn،Glamour Skin،Skin Cleaner،Colorize،Smudge،Clone ،Liquify
- شامل ابزارهای Glow،Adjust Color Levels،Brightness-Contrast،Red Eye Removal،Rotate / Scale
- آسان بودن استفاده از نرم افزار
- سرعت عمل در انجام کارها
- ابزاری کم حجم و بی نظیر نسبت به ابزارهای مشابه
- نهایت کیفیت در ذخیره سازی تصاویر
- دارای بیش از 15 براش
- قابلیت از بین بردن قرمزی چشم
- از بین بردن چین و چروک های اضافی صورت
- تغییر جهت و چرخاندن تصویر
- توانایی آرایش کردن توسط ابزار مختلف
- پشتیبانی از زبان های مختلف از جمله زبان فارسی
- پشتیبانی از ویندوزهای NT4/2000/XP/Vista/7
- و … 

ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار بریدن و چسباندن فیلم Xilisoft.Video.Editor.2.2.0.20

Xilisoft.Video.Editor.2.2.0.20

 

با این نرم افزار شما می توانید فیلم های خود را ببرید یا به هم بچسبانید ، این نرم افزار دارای

افکت هایی مثل سیاه و سفید می باشد .

 

نمایش فرمت هایی که این نرم افزار ساپورت می کنه ( عکس 1عکس 2 )

 

ویژگی های نرم فزار :

- دارای 14 افکت

- پشتیبانی از بیشتر فرمت های ویدیویی

- دارای محیطی زیبا 

- پشتیبانی از بیش از 45 فرمت ویدیویی

- و ...

 

حجم : 26 مگابایت

 

روش فعال سازی نرم افزار :

فایل Patch.v4.exe را از پوشه Patch که در فایل دانلود شده است را برداشته و در محل نصب بازی

کپی کنید بعد اجرا کنید بعد Patch را بزنید بعد OK را بزنید. ( نرم افزار ریجستری شد

ادامه مطلب ...

Advanced Zip Repair 2.0 Retail - بازیابی فایلهای ZIP معیوب

Advanced Zip Repair 2.0 Retail نرم افزار قدرتمندی که به شما این امکان را میدهد تا در حد امکان فایلهای ZIP یا SFX خراب و معیوب را بازساری کنید. این نرم افزار میتواند تا بالاترین حد ممکن، اطلاعات را از فایلهای ZIP بیرون کشیده و از دست دادن فایلها را به حداقل برساند .

 

Advanced_Zip_Repair_2.0_Retail

 

قابلیت های نرم افزار Advanced ZIP Repair :

  • قابلیت بازسازی تمامی زیرمجموعه های فایلهای ZIP و تمامی انواع فایلهای SFX
  • چک کردن بی عیب بودن اطلاعات و بازسازی CRC های معیوب فایل
  • قابلیت بازسازی فایلهای چند تکه و خرد شده ZIP و مشتقات ZIP
  • توانایی بازسازی فایلهای ZIP خراب شده بروی دیسکهای فلاپی،Zip Disks  و CDROM و ...
  • توانایی بازسازی چندین فایل به صورت همزمان
  • پشتیبانی از روش  Drag & Drop
  • پشتیبانی از پارامترهای  Command Line
  • و ... 
ادامه مطلب ...

بازی اعتصاب ناگهانی 2

اعتصاب ناگهانی 2
 
جنگ جهانی استراتژی زمان واقعی است. شما در خط مقدم در مرکز میدان جنگ در جنگهای استراتژیک واقع بینانه هستند. دانلود بازی رایگان نسخه کامل و لذت بردن از بازی نامحدود!
 
 
توضیحات بازی :
 
شما در خط مقدم در مرکز در میدان جنگ در جنگهای استراتژیک واقع گرایانه، که را شگفت زده خواهد کرد و لذت حتی shrewdest کارشناسان استراتژی. شما باید به مبارزه بر روی آب، بر روی زمین و در هوا برای رسیدن به اهداف خود را.
فرماندهی آلمانی، روسی، انگلیسی، نیروهای آمریکایی و حتی ژاپنی در میدان های جنگ در سراسر جهان است. این که آیا شما با کامپیوتر هوش مصنوعی در 5 مبارزات انتخاباتی و یا مبارزه با ژنرال بشر در سراسر جهان در حالت چند نفره به طور کامل بازرسی و نگهداری ... جنگ به مراتب بیش از!
 
دانلود رایگان نسخه کامل بازی کامپیوتر و شروع به نبرد خود را!
 
ویژگی های بازی اعتصاب ناگهانی 2 :
 
5 - کشورهای قابل پخش: آلمانی ها، روس ها، انگلیسی ها، آمریکایی ها و ژاپنی ها؛
 
- بیش از 50 ماموریت در 5 مبارزات انتخاباتی یا سناریوهای جداگانه؛
 
- افزایش درجه ای از واقع گرایی: ارزش واحد به طور کامل بازرسی و نگهداری؛
 
- بیش از 50 واحد جدید؛
 
- مبارزه با جنگ در سه سطح دشواری؛
 
- قایق های کنترل به شما اجازه می دهد برای عبور از رودخانه ها؛
 
- لوازم و قدرت آتش اضافی ارائه شده توسط راه آهن کنترل؛
 
- هر واحد موتوری دارای خدمه به طور جداگانه قابل کنترل است و می توان؛
 
- سیستم آب و هوا: نیروهای مارس از طریق باران و برف؛
 
- مبارزات در مناظر تابستان و زمستان ؛
 
سیستم مورد نیاز:
 
- ویندوز 95/98/XP/ME/Vista/7.
- پردازنده 800 مگاهرتز یا بهتر است؛
- رم: حداقل 1024MB؛
- DirectX 9.0 یا بالاتر؛
- از DirectX صدا سازگار هیئت مدیره؛
- حذف بازی آسان از طریق کنترل پنل ویندوز.
 

دانلود موزیلا فایرفاکس Mozilla Firefox 19.0 Final + Farsi فرمت : exe

دانلود موزیلا فایرفاکس Mozilla Firefox 19.0 Final + Farsi حجم : 247 مگابایت

دانلود موزیلا فایرفاکس Mozilla Firefox 19.0 Final + Farsiدانلود

دانلود موزیلا فایرفاکس Mozilla Firefox 23.0 Final منبع : کردوان دانلود