کردوان دانلود | دانلود نرم افزار، بازی، کلیپ، کتاب، ترانه، موبایل

کردوان دانلود | دانلود نرم افزار، بازی، کلیپ، کتاب، ترانه، موبایل

انیمیشن، فیلم سینمایی، مداحی، مستند، موزیک ویدئو ...
کردوان دانلود | دانلود نرم افزار، بازی، کلیپ، کتاب، ترانه، موبایل

کردوان دانلود | دانلود نرم افزار، بازی، کلیپ، کتاب، ترانه، موبایل

انیمیشن، فیلم سینمایی، مداحی، مستند، موزیک ویدئو ...

دانلود بازی Aarklash: Legacy برای PC

Aarklash: Legacy PC-FLT

 

Aarklash Legacy pc cover دانلود بازی Aarklash: Legacy برای PC

بازی زیبای آرکلش : میراث با نام لاتین Aarklash Legacy یک بازی فوق العاده زیبا و حماسی در سبک استراتژی است که به تازگی (سپتامبر) ۲۰۱۳ توسط Bohemia Interactive ساخت و توسعه یافته است. همانطور که از اسم بازی مشخص است بازی در سرزمین های آرکلش به قوع میپیوندد و در اول بازی آرکلش ورود شما را خوش آمد میگوید.۴ شخصیت متفاوت با قدرت های متفاوت تحت فرمان شما هستند که برای پایان تاریکی ها به سرزمین Alahan میروند و در آنجا با دشمنانی که بصورت پیاپی و گروهی آماده مبارزه هستند روبه رو میشوید.برای شکست کافیست از نیروهیا هیرو خود بخوبی بهره ببرید و از قدرت های آن ها دریغ نکنید,موجودات را شکست داده و از آیتم ها برای افزایش خود خود شکست دهید.این جنگ تا مدتی ادامه داشته و شما طبق نجوایی به عالمی دیگر میروید, حال برای هم برای نجات جا خود و سرافرازی آرکلش و هم حفظ برپایی آلاهان تلاش کنید , این حرکت سازنده بر روی بازی علاوه بر پیچیده تر کردن بازی میتوانید گیم پلی را بسیار جذاب تر کند.بازی دارای گرافیک فوق العاده بوده و گیم پلی بازی با بهره گیری از داستان حماسی بازی روند خوبی را در پیش روی گیمر قرار میدهد و بدون شک میتواند نظر هر گیمری را بخود جلب کند.همچنین در کل بازی ۸ شخصیت (هیرو) وجود دارد که شما در زمان جنگ و درگیری های مداومی که با آن ها روبه رو خواهید شما بایست ۴ شخصیت مورد نظر را پیکآپ کنید.


شکلک های محدثه
 
ادامه مطلب ...

آندروید+ برنامه درسی خود را با "روزانه" سامان دهید +دانلود

کار این اپلیکیشن این است که شما میتوانید انواع برنامه های روزانه ی خود به همراه تایم و مدتش را در آن وارد کنید تا اپلیکیشن برای برنامه ریزی هایتان نمودار بسازد و هر هفته یا هر ماه با چک کردن نمودار ها به افزایش یا کاهش عملیات خود پی ببرید.

برنامه فوق برای طیف گسترده ای از کاربران با سنین مختلف کاملا مناسب است و میتواند جوابگوی برنامه ریزی روزانه ی شما باشد. این نرم افزار می تواند برای دانش آموزانی که قصد دارند برنامه درسی خود را در همه حال به همراه داشته باشند مفید باشد.

شکلک های محدثه

 

ادامه مطلب ...

نسخه جدید محبوب ترین پلیر دنیا "KMPlayer" + دانلود

امروز قصد معرفی نسخه نهایی محبوب ترین پخش کننده ی فایل های تصویری به نام KMPlayer 3.7.0.106 Final را داریم. بدون شک بسیاری از کاربران رایانه در دنیا از این نرم افزار برای پخش فایل های ویدئویی و صوتی استقاده می کنند. دلایل متعددی سبب محبوبیت این پخش کننده شده اند، برخی از آن ها عبار اند از: پشتیبانی از فرمت های رایج (VCD, DVD, AVI, MKV, OGG THEORA, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, REALMEDIA, AND QUICKTIME)، امکان استفاده از آن به عنوان پخش کننده ی کارت تی وی، توانایی پخش زیرنویس فیلم (چه زیرنویس داخل فیلم و چه زیرنویس همراه) باشد و خیلی امکانات دیگر که این پلیر دارا است.




شکلک های محدثه
 
ادامه مطلب ...

آندروید+با انرژی خورشید‌‌‌ ‌باطری گوشی خود را شارژ کنید + دانلود نرم افزار

گوشی خود را با استفاده از انرژی خورشید شارژ کنید. کافی است تا نرم افزار را اجرا کنید و گوشی خود را مقابل آفتاب گذاشته و شارژ شدن آن را به نظاره بنشینید.

  

اگر شما هم دارید به این نکته فکر می کنید که چطور ممکن است که گوشی همراه شما بدون داشتن پنل و باتری خورشیدی با آفتاب شارژ شود باید بگوییم که درست می گویید این نرم افزار انگار برای شوخی کردن با کاربران توسط گوگل پلی ارائه شده است. خب خیلی عصبانی نشوید شما می توانید کمی دوستان خود را سرکار بگذارید و به آنها پز دهید که گوشی شما انقدر پیشرفته است که با انرژی خورشیدی شارژ می شود.
شکلک های محدثه

 
ادامه مطلب ...

طبیعت 4 فصل را بر روی مانیتور خود بیاورید + دانلود

Four Seasons Screensaver محافظ صفحه نمایشی زیبا و جذاب که با ترکیب رنگ های شاد و زیبا و منظره های فوق العاده جذاب علاوه بر این که از سوختن پیکسل های صفحه نمایش در مدت زمان طولانی جلوگیری می کند جذابیت خاصی هم در نمایش دارد.


افکت ها و پس زمینه ها کیفیت بسیار بالایی دارند؛ هر 4 فصل بهار، تابستان، پائیز و زمستان در این اسکرین سیور به همراه یک موزیک با کیفیت و هماهنگ با تصاویر شبیه سازی شده اند که مطمئنا برای همه کاربران زیبا و دلنشین خواهد بود.
شکلک های محدثه
 
ادامه مطلب ...

آندروید+ مصرف باتری گوشی‌تان را به حداقل برسانید + دانلود

دیگر نگران مصرف بالای باتری تلفن همراهتان نباشید، با استفاده از این نرم افزار DU Battery Saver PRO & Widgets v3.2.5.pro می توانید مصرف باتری گوشی هوشمند اندرویدی خود را به حداقل برسانید و عمر باتری باتری را افزایش دهید. شما سزاوار یک باتری با عمر طولانی هستید، نرم افزار به سه صورت بهینه سازی شده است: 1- حالت عمومی (عملکرد گوشی عادی است، امکان کاهش مصرف به صورت دستی وجود دارد) - 2-  آماده به کار (این حالت برای حفظ باتری برای مدت طولانی تر است و در این حالت فقط توانایی شماره گیری و مدیریت پیامک ها را دارید) - 3- حالت خواب (تمامی برنامه ها غیر فعال می شوند و فقط برنامه ساعت اجرا می شود). البته در همه موارد امکان تغییرات وجود دارد.



شکلک های محدثه 
 
ادامه مطلب ...

آندروید+جدول مندلیف را به گوشی هوشمندتان بیاورید + دانلود

حتما شما با جدول تناوبی یا همان جدول مندلیف آشنا هستید، امروز قصد معرفی یک نرم افزار برای دوستداران درس شیمی را داریم، این برنامه Periodic Tableا تمامی عنصر ها را در خود جای داده است و شما می توانید با نصب آن به راحتی جدول تناوبی را به تلفن هوشمند خود بیاورید و از داشتن آن لذت ببرید. به کمک این نرم افزار می توانید جرم و عدد اتمی عنصر های مورد نظرتون را پیدا کنید و یا الکترو نگاتیوی آن ها را با یک عنصر دیگر مقایسه کنید.


شکلک های محدثه
 
ادامه مطلب ...

اندروید+ با پاک کردن Cache های اضافه سرعت گوشی را افزایش دهید + دانلود

همانطور که می دانید نصب نرم افزارهای مختلف فایلهای موقتی را برای اجرای درست خود می سازند که انباشته شدن این فایلها بر روی هم به واسطه نصب برنامه های مختلف ، می تواند سرعت اسمارت فون یا تبلت شما را به شدت کاهش دهد و اینجاست که نرم افزارهای پاک کننده کش برای برطرف کردن این مشکل وارد عمل خواهند شد.




شکلک های محدثه
 
ادامه مطلب ...

دانلود بازی Hot Wheels World’s Best Driver برای PC

Hot Wheels World’s Best Driver PC-SKIDROW


Hot Wheels pc cover دانلود بازی Hot Wheels World’s Best Driver برای PC

آماده‌ی نبردی سنگین باشید که تنها در بازی Hot Wheels قابل تجربه است! به گروه تیم رانندگان حرفه ای Hot Wheels ملحق شوید تا برای بدست آوردن عنوان "بهترین راننده‌ی دنیا" با یکدیگر به رقابت بپردازد. رانندگان به چهار تیم تقسیم می‌شوند که هر تیم قوانین مختص خود را داراست: تیم بسیار سریع (سبز)، بیداد‌گران (قرمز)، تکنولوژی برتر (آبی) و قدرتمند (زرد). در رویدادهای هراس‌انگیز همراه با چهار تیم حرفه ای Hot Wheels در سرتاسر دنیا باشید. برای اولین بار، طرفداران این بازی می‌توانند در فضایی آنلاین، رقابت بین تیم‌های مختلف را تجربه کرده و در مهد تولد Hot Wheels به رقابت بپردازند. تیم خود را انتخاب کرده، راننده‌ی خود را برگزینید و به سوی هدف خود بروید!



شکلک های محدثه 


 

ادامه مطلب ...

ایران با 5 مدال قهرمان جهان شد

رده‌بندی تیمی و انفرادی مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان مشخص شد.


  تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان کشورمان با کسب 2 مدال طلا، یک نقره و 2 برنز و 46 امتیاز برای پنجمین بار به مقام قهرمانی جهان رسید. این قهرمانی پس از 48 سال خارج از ایران به دست آمد در حالی‌که آخرین قهرمانی ایران در سال 2002 تهران حاصل شده بود.

در رده‌بندی تیمی چهل‌وچهارمین دوره رقابت‌های جهانی که روزهای 25 تا 27 شهریورماه در شهر بوداپست مجارستان برگزار شد، پس از تیم ایران، روسیه با کسب 44 امتیاز به مقام دوم رسید و تیم‌های گرجستان و اوکراین با 29 و 27 امتیاز سوم و چهارم شدند.


* رده‌بندی انفرادی و تیمی این رقابت‌ها به شرح زیر است:

55 کیلو: 1- حسن رحیمی (ایران) 2- آمیت کومار (هند) 3- نریمان اسرافیلوف (روسیه) و سزار آکگول (ترکیه)

60 کیلو: 1- بخان گوی‌گری‌یف (روسیه) 2- ولادمیر دوبوف (بلغارستان)3- بارجانگ (هند) و مسعود اسماعیل‌پور (ایران)

66 کیلو: 1- دیوید صفریان (ارمنستان) 2- لیوان لوپز (کوبا) 3- ماگومد قربان علی‌یف (روسیه) و ماندراخان گانزوریک (مغولستان) و ... 21- مهدی تقوی (ایران)

74 کیلو: 1- جردن باروس (آمریکا) 2- عزت‌اله اکبری (ایران) 3- قربان قربان‌اف (ازبکستان) و علی شعبان‌اف (بلاروس)

84 کیلو: 1- ابراگیم آلداتوف (اوکراین) 2- سالاس پرز (کوبا) 3- احسان لشگری (ایران) و استفان ورب (مجارستان)

96کیلو: 1- رضا یزدانی (ایران) 2- ختاگ گازیموف (آذربایجان) 3- پاولو اولینیک (اوکراین) و آنزور بولتوکائف (روسیه)

120 کیلو: 1- حاجی‌مراد گاتسالوف (روسیه) 2- آلن زاسی‌یف (اوکراین) 3- طاها آکگول (ترکیه) و گنو پتریاشویلی (گرجستان) و ...10- کمیل قاسمی (ایران)

* رده‌بندی تیمی:

1- ایران 46 امتیاز (2 طلا، یک نقره و 2 برنز)

2- روسیه 44 امتیاز (2 طلا و 3 برنز)

3- گرجستان 29 امتیاز (یک برنز)

4- اوکراین 27 امتیاز

5- آمریکا 25 امتیاز

6- هند 23 امتیاز

7- کوبا 19 امتیاز

8- مغولستان 19 امتیاز

9- ارمنستان 18 امتیاز

10- ترکیه 18 امتیاز

زیباسازی تصاویر خود با Jixi Pix Software Romantic Photo 2.1.0.0

Romantic Photo نام نرم افزاری می باشد که حالتی رمانتیک به هر عکسی که بخواهید می دهد. با استفاده از نورپردازی و طراحی دلنشین، تصاویر شما به عکسی تبدیل خواهند شد که گویا توسط بالاترین تکنیک ها و بهترین فیلترهای عکاسی گرفته شده است. این نرم افزار شامل بیش از ۳۰ فیلتر محبوب عکاسی که برنده ی جایزه نیز شده اند می شود. تنها با یک کلیک تصاویری رمانتیک خلق نمایید و تصاویری ایجاد نمایید که منحصر به فرد بوده و مثل آن وجود ندارد.

 

Jixi Pix Software زیباسازی تصاویر خود با Jixi Pix Software Romantic Photo 2.1.0.0

 

شکلک های محدثه 

 

   ادامه مطلب ...

دانلود بازی PES 2014 برای PC

دانلود بازی PES 2014 برای PC

 

دانلود بازی PES 2014 برای کامپیوتر

| نسخه کامل Skidrow  |

 

PES 2014 نسخه جدید بازی PES است که در سال ۲۰۱۳ توسط شرکت KONAMI برای سه پلتفرم PC/PS3/XBOX360 عرضه شده است. PES یک شبیه ساز قدرتمند فوتبال است.شرکت کونامی در سال های اخیر برای بازی Pro Evolution Soccer همواره از موتور قدیمی و تغییر یافته PS2 برای نسخه های جدید این بازی بهره می برده. اما سال های اخیر در رقابت با شرکت خوش ساخت EA و بازی FIFA دچار مشکل شده است که همین دلیل باعث شده که این شرکت روی به استفاده از موتور گرافیکی جدید به نام Fox Engine نموده است. این موتور می تواند به کلی ساختار بازی پی اس ۲۰۱۴ را چه از نظر گیم پلی و چه از نظر گرافیک متحول سازد.

یکی از نوآوری های بازی PES 2014 سیستم TrueBall مخصوص گرافیک توپ و فیزیک بازیکنان است.شما میتوانید به وسیله ی این سیستم کنترل ۳۶۰ درجه ای بر روی محیط و توپ داشته باشید و همچنین به راحتی یکی دوپا زده و حتی نحوه ی دریافت توپ را به هنگام رسیدن پاس مشخص کنید. همچنین در نسخه های قبلی پی اس شاهد یک سری میان پرده های از پیش تعیین شده بودیم که در مواقعی که تعیین شده بودند اجرا می شدند ولی در این نسخه هر لحظه میان پرده جدید مخصوص به خود را دارا است و شاهد تکرار میان پرده ها نخواهیم بود . یکی دیگر از قابلیت های جدید بازی PES 2014 این است که وقتی بازیکن شما در بازی مصدوم میشود تا چند دقیقه لنگان لنگان در زمین راه میرود و اگر مصدومیت خیلی جدی باشد  پس از مدتی به زمین می افتد و تقاضای تعویض می کند.

 

در بازی Pro Evolution Soccer 2014 شما میتوانید در قسمت های مختلف مانند لیگ قهرمانان اروپا، لیگ اروپا ، مسابقات حذفی یوفا به همراه تیم های لیگ کشورهای انگلیس ، فرانسه ، ایتالیا ، پرتغال ، هلند ، برزیل ، شیلی ، ژاپن و… به بازی پردازید. همچنین میتوانید با حدود ۱۲۰ کشور نیز از جمله ایران به مسابقات مختلف به بازی بپردازید. اگر شما هم یکی از گیمرهای پرو پاقرص سری بازی های فوتبال حرفه ای PES هستید فرصت دانلود بازی PES 2014 برای کامپیوتر را به طور مستقیم و رایگان از وبلاگ کردوان دانلود دریافت نمایید.


دانلود بازی PES 2014 برای PCشما می توانید بازی PES 2014 برای PC نسخه کامل Reloaded را با قیمت ۶۹۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای توضیحات بیشتر اینجا را کلیک کنید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2014 برای PC بازی های عرضه شده در وبلاگ و فروشگاه کردوان دانلود زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

شکلک های محدثه  

ادامه مطلب ...

نابودگر ستاره – آندروید

بازی اندروید Star Vanisher...!! 1.1.2 که در آن آدمک سیاه رنگ در عین سادگی بازی فوق العاده ای را برای شما به نمایش در می آورد.در این بازی با ضربه انگشت به صفحه نمایش گوشی اندروید خود سر و کار زیادی دارد.

شکلک های محدثه 

 

ادامه مطلب ...