کردوان دانلود | دانلود نرم افزار، بازی، کلیپ، کتاب، ترانه، موبایل

کردوان دانلود | دانلود نرم افزار، بازی، کلیپ، کتاب، ترانه، موبایل

انیمیشن، فیلم سینمایی، مداحی، مستند، موزیک ویدئو ...
کردوان دانلود | دانلود نرم افزار، بازی، کلیپ، کتاب، ترانه، موبایل

کردوان دانلود | دانلود نرم افزار، بازی، کلیپ، کتاب، ترانه، موبایل

انیمیشن، فیلم سینمایی، مداحی، مستند، موزیک ویدئو ...

دانلود بازی PES 2014 برای PC

دانلود بازی PES 2014 برای PC

 

دانلود بازی PES 2014 برای کامپیوتر

| نسخه کامل Skidrow  |

 

PES 2014 نسخه جدید بازی PES است که در سال ۲۰۱۳ توسط شرکت KONAMI برای سه پلتفرم PC/PS3/XBOX360 عرضه شده است. PES یک شبیه ساز قدرتمند فوتبال است.شرکت کونامی در سال های اخیر برای بازی Pro Evolution Soccer همواره از موتور قدیمی و تغییر یافته PS2 برای نسخه های جدید این بازی بهره می برده. اما سال های اخیر در رقابت با شرکت خوش ساخت EA و بازی FIFA دچار مشکل شده است که همین دلیل باعث شده که این شرکت روی به استفاده از موتور گرافیکی جدید به نام Fox Engine نموده است. این موتور می تواند به کلی ساختار بازی پی اس ۲۰۱۴ را چه از نظر گیم پلی و چه از نظر گرافیک متحول سازد.

یکی از نوآوری های بازی PES 2014 سیستم TrueBall مخصوص گرافیک توپ و فیزیک بازیکنان است.شما میتوانید به وسیله ی این سیستم کنترل ۳۶۰ درجه ای بر روی محیط و توپ داشته باشید و همچنین به راحتی یکی دوپا زده و حتی نحوه ی دریافت توپ را به هنگام رسیدن پاس مشخص کنید. همچنین در نسخه های قبلی پی اس شاهد یک سری میان پرده های از پیش تعیین شده بودیم که در مواقعی که تعیین شده بودند اجرا می شدند ولی در این نسخه هر لحظه میان پرده جدید مخصوص به خود را دارا است و شاهد تکرار میان پرده ها نخواهیم بود . یکی دیگر از قابلیت های جدید بازی PES 2014 این است که وقتی بازیکن شما در بازی مصدوم میشود تا چند دقیقه لنگان لنگان در زمین راه میرود و اگر مصدومیت خیلی جدی باشد  پس از مدتی به زمین می افتد و تقاضای تعویض می کند.

 

در بازی Pro Evolution Soccer 2014 شما میتوانید در قسمت های مختلف مانند لیگ قهرمانان اروپا، لیگ اروپا ، مسابقات حذفی یوفا به همراه تیم های لیگ کشورهای انگلیس ، فرانسه ، ایتالیا ، پرتغال ، هلند ، برزیل ، شیلی ، ژاپن و… به بازی پردازید. همچنین میتوانید با حدود ۱۲۰ کشور نیز از جمله ایران به مسابقات مختلف به بازی بپردازید. اگر شما هم یکی از گیمرهای پرو پاقرص سری بازی های فوتبال حرفه ای PES هستید فرصت دانلود بازی PES 2014 برای کامپیوتر را به طور مستقیم و رایگان از وبلاگ کردوان دانلود دریافت نمایید.


دانلود بازی PES 2014 برای PCشما می توانید بازی PES 2014 برای PC نسخه کامل Reloaded را با قیمت ۶۹۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای توضیحات بیشتر اینجا را کلیک کنید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2014 برای PC بازی های عرضه شده در وبلاگ و فروشگاه کردوان دانلود زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

شکلک های محدثه  

یکی از جدیدترین و اصلی ترین ویژگی که به بازی PES 2014 اضافه شده است Heart یا همون احساسات در بازی است. این ویژگی باعث می شود احساسات بازیکنان واقعی باشد مثلا تیمی که در دقایق آخر از حریفش عقب افتاده باشد بازیکن ناراحت میشوند و اعتماد به نفسشان را از دست میدهند یا بالعکس اگر تیم شما از تیم حریف جلو بیافتد بازیکنان تیم با اعتماد به نفس و خوشحالی به بازی میپردازند و در ضمن شرایط تماشاچیان یا به قولی همون جنگ روانی هم بر روی بازیکنان تاثیر دارد.

 

 

تصاویری از محیط بازی PES 2014 :

 

دانلود بازی PES 2014 برای PC دانلود بازی PES 2014 برای PC دانلود بازی PES 2014 برای PC دانلود بازی PES 2014 برای PC دانلود بازی PES 2014 برای PC دانلود بازی PES 2014 برای PC دانلود بازی PES 2014 برای PC دانلود بازی PES 2014 برای PC دانلود بازی PES 2014 برای PC دانلود بازی PES 2014 برای PC

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی PES 2014 :

Operating System: Win Xp 32, Vista, Windows 7
Graphic Card: GeForce 510, Radeon HD 5450 512MB
CPU: Pentium D 820 2.8GHz, Athlon LE-1640
RAM: 1 GB
HDD: 10 GB
DirectX: 9.0c

 

 

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی PES 2014 :

Operating System: Win Xp 32, Vista, Windows 7, Windows 8
Graphic Card: GeForce GT 440, Radeon HD 5550 1024MB
CPU: Core 2 Duo E7400 2.80GHz, Athlon II X2 255
RAM: 4 GB
HDD: 10 GB
DirectX: 9.0c

 

 


دانلود بازی PES 2014 برای PCشما می توانید بازی PES 2014 برای PC نسخه کامل Reloaded را با قیمت ۶۹۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای توضیحات بیشتر اینجا را کلیک کنید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2014 برای PC بازی های عرضه شده در وبلاگ و فروشگاه کردوان دانلود زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.



راهنمای نصب بازی :

-    از اتصال بازی به اینترنت به کمک یک Firewall جلوگیری نمایید.

-    هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

 

 

دانلود بازی PES 2014 برای PC حجم : دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی

دانلود بازی PES 2014 برای PC دانلود : دانلود پارت ۱ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود بازی PES 2014 برای PC دانلود : دانلود پارت ۲ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود بازی PES 2014 برای PC دانلود : دانلود پارت ۳ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود بازی PES 2014 برای PC دانلود : دانلود پارت ۴ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود بازی PES 2014 برای PC دانلود : دانلود پارت ۵ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود بازی PES 2014 برای PC دانلود : دانلود پارت ۶ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود بازی PES 2014 برای PC منبع : کردوان دانلود

نظرات 17 + ارسال نظر
وبلاگی برای دانلود چهارشنبه 24 مهر 1392 ساعت 18:52 http://download79.blogsky.com/

بچه ها عشق قشنــگ است ولـی
سهم عاشق دل تنــگ است ولـی

بین معشـــوقه و عاشــــق گه گـاه
زندگی صحنه ی جنــگ است ولـی

دل معشـــــوقه و عاشـــــق با هـم
مثل آیینـــــه و سنــــگ است ولـی

با سیــــاهی و سفیــــــدی ترکیـب
عشق یعنی که دو رنگ است ولی

درد بسیــــار شکســــت عشقـــی
بدتـــــــر از زخم پلنــــگ است ولـی

دوستــــــانم همه تان می دانیــــــد
عشق بی زور تفنـــــگ اسـت ولـی

خودمـــــــانیم بـــــــــدون عشقــــی
کـــــــار دنیا همه لنــــگ است ولـی

بچه ها بـا همــــه ی ایـــــن اوصــاف
بخـــــدا عشق قشنــــگ است ولی

عاشق سه‌شنبه 16 مهر 1392 ساعت 20:40 http://parvanian.blogsky.com/

سلام در رابطه با کامتنتای که گذاشته بودید در مورد معجزه و عنایت حضرت زینب (س) منبع و سند آن را در چه وبلاگی دیدید؟
من خودم عقیده به عنایات اهل البیت(ع) دارم ولی اگر این پیام به دست نا اهلان افتاد چه ؟
لطفا هر چه سریع بهم سر بزنید
با تشکر و احترام

ممنون که به وبلاگ من سرزید.
وبلاگی برای دانلود برای من ارسال کرد آدرسش http://download79.blogsky.com

مهلا شنبه 6 مهر 1392 ساعت 17:00 http://mahlapakzad.blogfa.com

سلام عزیز دلم...برو به این آدرس تولدشو پیشاپیش تبریک بگو...
راستی بگو من گفتم..میخوام براش تبریک جمع کنم...
http://tima1374.blogfa.com[بوسه][بوسه]

ممنون که به وبلاگ من سرزدید.
حتما بهش تبریک می گم.

عباس تنها شنبه 6 مهر 1392 ساعت 11:56 http://abbas19tanha.blogfa.com

سلام دوست عزیز ببخش اگه لینکت نکردما الان لینک شدی تو هم منو با اسم وبم بلینکون ممنون میشم

ممنون که به وبلاگ من سرزدید.
ممنون که وبلاگ من را لینک کردید.
حتما شما را هم لینک می کنم.

عباس تنها شنبه 6 مهر 1392 ساعت 11:21 http://abbas19tanha.blogfa.com

سکوت می کنیم....

به یاد تمام "دوستت دارم" هایی که در گلو ماند !

سکوت می کنیم...

به احترام تمام خاطراتی که درودیوار زندگی را آذین بسته اند !

سکوت می کنیم...

برای لحظه ای بیشتر باهم بودنمان . . . .

و سکوت انگار سخت ترین کار ِ دنیاست !

سکوت می کنیم !

آخ !

دیدی چه شد ؟

من با همین کلمات سکوتم را شکستم....

ممنون که به وبلاگ من سرزدید.

محمدرضا جمعه 5 مهر 1392 ساعت 22:18 http://capitan-karimi.blogfa.com

سلام داداش خوبی؟

من میام وبت اما شماها خیلی نامردین که نمیاید....فقط باسه تبلیغ اومدی یادت باشه

ممنون که به وبلاگ من سرزدید.
تو نمی دونی سرم چقدر شلوغ است یه جا مدرسه یه جای دیگه هم وبلاگ خودم دیگه وقت نمی کنم به وبلاگ هایی که در لینک دوستان است سربزنم.

اکرم جمعه 5 مهر 1392 ساعت 17:38 http://akram1376.blogfa.com/

چشم حتما این کار رو میکنم
ممنون از حضورت

ممنون که به وبلاگ من سرزدید.
ممنون که به دوستان خود می گویید.

رها جمعه 5 مهر 1392 ساعت 10:45 http://www.rahaei-mm.blogsky.com

سلام.لطف کردید به وبم سر زدید.با نظرتون موافقم. ولی وب من اونقدرا تخصصی نیست بیشتر دلنوشتس.ولی شما که واقعا برای وبتون زحمت میکشید. به نظر من اگه توی انجمنای تخصصی عضو بشید و فعالیت کنید خیلی بیشتر تاثیر داره توی معرفی وبتون تا تبادل لینک.چونکه بازدید کننده های اینجور انجمن ها خیلی بالاس و شما با قرار دادن ادرس وبتون توی پروفایل و امضاتون خیلی بیشتر میتونید به معرفی وبتون کمک کنید.خود من توی یه انجمن دانشجویی عضوم اینجاhttp://pnu-club.com/forum.php

و به دوستام وبلاگمو معرفی کردم . اونام حتما به لینکای که من به وبم پیوند زدم سر میزنن.

افتخار دادید شما هم میتونید توی انجمن ما فعالیت کنید و مطالبی رو که تو وبتون قرار میدید تو انجمن ما هم بزاری و به عنوان منبع آدرس وبتون رو قرار بدید

ممنون که به وبلاگ من سرزدید.
ممنون که من را راهنمایی کردید.

top2pic.ir جمعه 5 مهر 1392 ساعت 08:50 http://top2pic.ir

از این که به سایت ما سر زدی ممنون
یه پیشنهاد آیا شما مایلید در انجمن ما شرکت کنید

top2pic.ir


top2pic.ir/forum

ممنون که به وبلاگ من سرزدید.
حتما یه سری می زنم.

مهلا جمعه 5 مهر 1392 ساعت 00:15 http://mahlapakzad.blogfa.com

سلام خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چشم من به دوستام معرفیت میکنم....نالاحت نباش....

ممنون که به وبلاگ من سرزدید.
ممنون که وبلاگ من را به دوستان خود معرفی می کنی.

مرسی.

آموزش ابتدایی 1404 پنج‌شنبه 4 مهر 1392 ساعت 18:46 http://ebteda1404.blogfa.com/

با سلام و تشکر از بازدیدتون

برای بالا رفتن بازدیدتون در ابتدا باید تبلیغات اضافی وبلاگتان را حذف کنید

موفق باشد
یاحق

ممنون که به وبلاگ من سرزدید.
لطفا درست توضیح دهید من متوجه نشدم.

محمد ن پنج‌شنبه 4 مهر 1392 ساعت 01:01 http://dizijan.blogsky.com

سلام.
برای اینکه برای مطالبت لایک بزاری و و به نظرات امتیاط بدی ، باید به قسمت تنظیمات ، بخش یادداشت رفته و اونجا میتونی اینکاو بکنی.
اگه اینکارو کردی و نیومد بخاطر قالبت هست و نمیشه که اینطوری باشه.میتونی از خود قالب های بلاگ اسکای استفاده کتنی که این امکان رو داره.

ممنون که به وبلاگ من سرزدید.
ممنون که من را راهنمایی کردید.

علی دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 14:15 http://ALIDOW.mihanblog.com

سلام
وبلاگ جالبی داری خیلی با مطالبت حال کردم از وبلاگت خوشم اومده. اگه خواستی باهام تدابل لینک کنی خبرم کن
حتما خبرم کنی ها یادت نره من منتظرم

پرشان دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 12:05 http://to-o-man.blogsky.com

سلام وبت عالیه اما ازین بهترم میتونه بشه با تلاش خودت دوست عزیزم

ممنون که به وبلاگ من سرزدید.
دیگه چجور بهتر کنم اگه خودت بلدی راهنمایی کن.

ali شنبه 30 شهریور 1392 ساعت 01:03 http://azinic.net

سلام

یه سایت بهت معرفی میکنم که الان داره واسه فوتبال pes 2014 پورسانت 3000 تومان میده .
ولی میهن استور بهت 2300 میده

این آدرسش : http://sharj.azinic.net/partner

Love چهارشنبه 27 شهریور 1392 ساعت 20:59 http://loviz.blogfa.com

وب خوبی داری خوشحال میشم لینکم کنی وخبر بدی لینکت کنم مرسی خیلی گلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد