کردوان دانلود | دانلود نرم افزار، بازی، کلیپ، کتاب، ترانه، موبایل

کردوان دانلود | دانلود نرم افزار، بازی، کلیپ، کتاب، ترانه، موبایل

انیمیشن، فیلم سینمایی، مداحی، مستند، موزیک ویدئو ...
کردوان دانلود | دانلود نرم افزار، بازی، کلیپ، کتاب، ترانه، موبایل

کردوان دانلود | دانلود نرم افزار، بازی، کلیپ، کتاب، ترانه، موبایل

انیمیشن، فیلم سینمایی، مداحی، مستند، موزیک ویدئو ...

Advanced Zip Repair 2.0 Retail - بازیابی فایلهای ZIP معیوب

Advanced Zip Repair 2.0 Retail نرم افزار قدرتمندی که به شما این امکان را میدهد تا در حد امکان فایلهای ZIP یا SFX خراب و معیوب را بازساری کنید. این نرم افزار میتواند تا بالاترین حد ممکن، اطلاعات را از فایلهای ZIP بیرون کشیده و از دست دادن فایلها را به حداقل برساند .

 

Advanced_Zip_Repair_2.0_Retail

 

قابلیت های نرم افزار Advanced ZIP Repair :

  • قابلیت بازسازی تمامی زیرمجموعه های فایلهای ZIP و تمامی انواع فایلهای SFX
  • چک کردن بی عیب بودن اطلاعات و بازسازی CRC های معیوب فایل
  • قابلیت بازسازی فایلهای چند تکه و خرد شده ZIP و مشتقات ZIP
  • توانایی بازسازی فایلهای ZIP خراب شده بروی دیسکهای فلاپی،Zip Disks  و CDROM و ...
  • توانایی بازسازی چندین فایل به صورت همزمان
  • پشتیبانی از روش  Drag & Drop
  • پشتیبانی از پارامترهای  Command Line
  • و ... 

 

دانلود موزیلا فایرفاکس Mozilla Firefox 19.0 Final + Farsi فرمت : zip

دانلود موزیلا فایرفاکس Mozilla Firefox 19.0 Final + Farsi حجم : 2 مگابایت

دانلود موزیلا فایرفاکس Mozilla Firefox 19.0 Final + Farsi قیمت : ۱صلوات

دانلود موزیلا فایرفاکس Mozilla Firefox 19.0 Final + Farsiدانلود

 

برای سلامتی امام زمان (عج) و امام خامنه ای صلوات


نظرات 2 + ارسال نظر
پریناز دوشنبه 28 مرداد 1392 ساعت 09:32 http://fayeganeh.blogfa.com

میـدونی قشنـگ تـَریـن حـِس ِ دُنیـآ چیهـ ؟؟؟

اینکـ ه بـدونـی بلایـی رو ک ِ سَرت آورده ...

سَـرش آوردن !!!
*********************
سلام عزیزم من لینکت کردم توم بکن

ممنون که به وبلاگ من سر زدید.
ممنون که من را لینک کردید.
حتما شما راهم لینک خواهم کرد.

behzad یکشنبه 27 مرداد 1392 ساعت 18:04 http://shadmehr-music31.blogsky.com

سلام من شما رو لینک کردم

ممنون که به وبلاگ من سر زدید.
ممنون که من را لینک کردید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد