کردوان دانلود | دانلود نرم افزار، بازی، کلیپ، کتاب، ترانه، موبایل

کردوان دانلود | دانلود نرم افزار، بازی، کلیپ، کتاب، ترانه، موبایل

انیمیشن، فیلم سینمایی، مداحی، مستند، موزیک ویدئو ...
کردوان دانلود | دانلود نرم افزار، بازی، کلیپ، کتاب، ترانه، موبایل

کردوان دانلود | دانلود نرم افزار، بازی، کلیپ، کتاب، ترانه، موبایل

انیمیشن، فیلم سینمایی، مداحی، مستند، موزیک ویدئو ...

دانلود کتاب pdf ضرب المثل فارسی

http://www.funpress.ir/wp-content/uploads/2013/01/1315209565_i176161721_50522_2.gif
نام کتاب: 1245 ضرب المثل فارسی
جمع آوری: نامشخص
تعداد صفحات: 35
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی توضیحات:

ضرب المثل گونه ای از بیان است که معمولاً تاریخچه و داستانی پندآموز در پس بعضی از آنها نفهته است. بسیاری از این داستانها از یاد رفته، و پیشینه برخی از امثال بر بعضی از مردم روشن نیست، با این حال، در سخن بکار میرود. دانشمندان و زبانشناسان نامدار هنوز تعریفی جامع و کامل برای کلمه ضرب المثل نیافته اند. کتاب آماده شده شامل 1245 ضرب المثل فارسی می باشد که جزء برترین و معروف ترین ضرب المثل های ایرانی هستند و ضمن اینکه به ترتیب حروف الفبا از الف شروع شده و تا ی پایان می یابد.

شکلک های محدثه

 

 

برخی از ضرب المثل ها:
- نونش توی روغن است!
- یک کاری نکن رو دُم خر علف سبز بشه!
- یک مو هم از خرس کندن غنیمت است!
- یکی کم است، دوتا غم است، سه تا که شد خاطر جمع است!
- و…

فرمتفرمت : zip

حجمحجم : 301 کیلوبایت

دانلود نوحه و مداحی محمود کریمی محرم 92   ثارالله الهادی دانلود : لینک مستقیم | لینک کمکی(اصلاح شد)

رمزرمز : www.mahdizarei30.blogsky.com

منبعمنبع : کردوان دانلود

نظرات 7 + ارسال نظر
مریم یکشنبه 1 دی 1392 ساعت 23:11 http://aysel1.blogfa.com

باسلام وب بی نظیری دارین به ماهم سر بزنین ممنون میشم

ممنون که به وبلاگ من سرزدی.
حتما یه سری میزنم.

چشمسبز سه‌شنبه 26 آذر 1392 ساعت 23:19

سلام
با قدردانی از تلاش شما در ارائه خدمات اینترنتی بدوستان و ارزوی موفقیت روز افزونتان[گل]
از حضور شما متشکرم

ممنون که به وبلاگ من سرزدی.

حمزه دوشنبه 25 آذر 1392 ساعت 15:47 http://6kocholo.blogfa.com/

لینکی دادا

ممنون که به وبلاگ من سرزدی.
ممنون که من را لینک کردی.

ehsan یکشنبه 24 آذر 1392 ساعت 22:46 http://abraye-barooni.blogfa.com

ممنون سر زدی

وبلاگ پر محتوایی داری موفق باشی

لینکی عزیز

ممنون که به وبلاگ من سرزدی.
ممنون که من را لینک کردی.

بزرگ که میشوی
غصه هایت
زودتر از خودت قد می کشن
غافل از آنکه خنده های کودکیت
در آلبوم عکس هایت جا مانده است...

*****
ممنون که به وب من امدی.
لینکی و در نظر سنجی هم شرکت کردم

ممنون که به وبلاگ من سرزدید.
ممنون که من را لینک کردی.
ممنون که به من رای دادی.

فرنگیس یکشنبه 24 آذر 1392 ساعت 20:29 http://shabebarani142.blogfa.com

گفتم برای آنکه بماند حدیث من
آن به که نغمه ها ز غم عشق سر کنم
غیر از سرود عشق نخوانم به روزگار
وز درد عشق سوز سخن بیشتر کنم
جنگم بجز وای
محبت نمی نواخت
طبعم به غیر عشق سرودی نمی سرود
بسیار آفرین که شنیدم ز هر کنار
بسیار کس که نغمه گرم مرا ستود
آتش زدم ز سوز سخن اهل حال را
اما زبان مدعیان خار راه بود
دیدند یک شبه ره صد ساله می روم
در چشم تنگشان هنر من گناه بود
کندند درخیال بنای گذشتگان
در پیش خود ستاره هفت آسمان شدند
فانوس شعرشان نفسی بر کشید و مرد
پنداشتند روشنی جاودان شدند
این گلشن خزان زده جای نشاط نیست
شاعر به شهر بی هنران بار خاطر است
اینجا کسی که مدح نگفت و ثنا نخواند
سعدی اگر شود نتوان گفت شاعر است
گیرم هزار نغمه سرایم ز
چنگ دل
گیرم هزار پرده برآرم ز تار جان
آم روز شاعرم که بگویم مدیح این
آن روز شاعرم که بخوانم ثنای آن

لینکی عزیز در نظر سنجی شرکت کردم

ممنون که به وبلاگ من سرزدید.
ممنون که به من رای دادی.

arash جمعه 22 آذر 1392 ساعت 20:04 http://rapamper.blogsky.com

سلام وبلاگ خوبی داری استفاده کردم به منم یه سر بزن خوشحال میشم.اگه دوست داشتی خبر بده تا تبادل لینک هم بکنیم.

ممنون که به وبلاگ من سرزدید.
حتما یه سری میزنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد