کردوان دانلود | دانلود نرم افزار، بازی، کلیپ، کتاب، ترانه، موبایل

کردوان دانلود | دانلود نرم افزار، بازی، کلیپ، کتاب، ترانه، موبایل

انیمیشن، فیلم سینمایی، مداحی، مستند، موزیک ویدئو ...
کردوان دانلود | دانلود نرم افزار، بازی، کلیپ، کتاب، ترانه، موبایل

کردوان دانلود | دانلود نرم افزار، بازی، کلیپ، کتاب، ترانه، موبایل

انیمیشن، فیلم سینمایی، مداحی، مستند، موزیک ویدئو ...

قالب وبلاگ عمومی حرفه ای

 

توضیحات قالب عمومی حرفه ای = template58

سلام دوستان.امروز یک قالب بسیار جالب برای شما آماده کرد , باید عرض کنم که این قالب یکی از قالب های خوب دیتالایف هست که بنده ۱۵% تغییر گرافیک دادم و از صفر دوباره کد نویسی کردم.برای کد نویسی این قالب از روش های کاملا جدید کد نویسی استفاده کردم که باعث شده قالب از لحاظ کد نویسی سبک تر باشه.امیدوارم با حفظ کپی رایت از قالب استفاده کنید.خوب مثل همیشه برای آموزش ویرایش این قالب , هم مثل بقیه قالب ها به بخش پاسخ به سوالات متداول مراجعه کنید.

شکلک های محدثه

 

 

برخی از امکانات این قالب:
تمام امکانات سرویس های ترجمه شده رو پشتیبانی می کند + تغییر هدر آسان ( آموزش تغییرات این بخش در پاسخ به سوالات متداول موجود هست )  + امتیاز دهی گرافیکی + بلوک امکانات جانبی + جستجو + مکان بنر ۴۶۸٫۶۰ + تاریخ شمسی + ایکن های شبکه های اجتمایی + دکمه ی انتقال به بالا وبلاگ و غیره …

برای ویرایش بخش پیغام مدیر متن بین دو برچسب راهنمای زیر را ویرایش کنید و برای حذف این بخش هم محتوا بین دو برچسب راهنمای زیر را حذف کنید :

1<!-------- text -------------------------------->
2<!-------- text -------------------------------->

برای حذف امتیاز دهی گرافیکی مطالب کد های بین دو برچسب راهنمای زیر را حذف کنید :

1<!-- Rating by www.theme-designer.com -->
2<!-- Rating by www.theme-designer.com -->


لینک مستقیم: دریافت قالب بلاگ اسکای

(اصلاح شد)

لینک کمکی:    دریافت قالب بلاگ اسکای (اصلاح شد)

دانلود ترینر بازی Call of Duty Ghosts +13 TRAINER رمز : www.mahdizarei30.blogsky.com

دانلود بازی PES 2014 برای PC منبع : کردوان دانلود

نظرات 10 + ارسال نظر
rainy دوشنبه 20 آبان 1392 ساعت 19:36 http://bia2dls.loxblog.com

بهترین سایت کلیکی برای وبلاگ یه سر بزن پشیمون نمی شی
<a href="http://www.zarads.com/?r=NDUyNg" title="لینک سایت" target="_blank">لینک سایت</a>

ممنون که به وبلاگ من سرزدید.

محمدرضامیری دوشنبه 20 آبان 1392 ساعت 18:40 http://citydownload0098.mihanblog.com

ممنون میشم تبادل لینک کنیم

ممنون که به وبلاگ من سرزدید.

محمدرضامیری دوشنبه 20 آبان 1392 ساعت 18:40 http://citydownload0098.mihanblog.com

ساایتی معتبر سراغ نداری؟

از لینک دوستان من استفاده کن.

محمدرضامیری دوشنبه 20 آبان 1392 ساعت 18:34 http://citydownload0098.mihanblog.com

بعد از اینکه پسورد هم گذاشتم روش بعدش چیکار کنم کخ بتونم به صورت لینکی مستقیم در اختیار عموم بذارم؟

بعدش که رمز گذاشتی آپلودش کن.

محمدرضامیری دوشنبه 20 آبان 1392 ساعت 18:32 http://citydownload0098.mihanblog.com

وقتی میزنم نرمال نمیشه زیرشو چیزی زد

دیگه من نمی دونم من اینکارو کردم انجام شد.

محمدرضامیری دوشنبه 20 آبان 1392 ساعت 18:23 http://citydownload0098.mihanblog.com

چهارم پایین انتخاب کردن فرمت نوشته normal روی آن کلیک کن بعد چند تا چیز میاد بزن آخریش.

وقتی میزنم نرمال چه چیزی باید بیاید و کجا؟

زدی normal بعد زیرش یه کادری باز میشه بعد داخل کادره best رو پیدا کن روی آن کلیک چپ کن.

محمدرضامیری دوشنبه 20 آبان 1392 ساعت 14:57 http://citydownload0098.mihanblog.com

با سلام خدمت شما مدیر گرامی
چطور میشه روی لینک ها رمز بذارین؟

سلام. دوست عزیز اگر منظور شما رمزگزاری روی فایل ها است.
اول روی فایلی که در کامپیوتر است کلیک راست کنید.
دوم بعد که کلیک راست کردید روی add to archive... کلیک چپ می کنید.
سوم فرمت را zip انتخاب می کنیم.
چهارم پایین انتخاب کردن فرمت نوشته normal روی آن کلیک کن بعد چند تا چیز میاد بزن آخریش.
پنجم بعد بالا نوشته advanced روی آن کلیک کنید بعد set password روی آن کلیک چپ کن.
ششم یک کادری باز می شود باید داخل اون کادره رمز را وارد کنی بعد رمز را انتخاب کردی بزن ok دیگه فایل شما رمز گذاری شد.

pegman شنبه 18 آبان 1392 ساعت 13:33 http://pegmanmoradi.mihanblog.com/

´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶……..
´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´¶¶……
´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶¶……….
´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´¶¶…………..
´´´´´¶´´´´´¶´´´¶¶´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´´¶¶…..
´´´´´¶´´´´¶´´¶¶´´´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´´´¶¶…..
´´´´´´¶´´´¶´´´¶´´´´´´´وبـلاگ شخصی ´´´´´´¶¶….
´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶….
´´´¶´´´´´´´´´´´´¶´¶¶´´´ پــژمان ـ´´´´¶¶´´´´´¶¶….
´´¶¶´´´´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶….
´¶¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶´´´´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶…
´¶´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶¶….
´¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶…..
´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´:::::::::::.´´´´´´¶¶….
´´¶¶´´´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶….
´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´¶¶…..
´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶…….

ممنون که به وبلاگ من سرزدید.

مریم جمعه 17 آبان 1392 ساعت 22:51 http://www.webmaryam.blogfa.com

شرمنده من نمیدونم چی انتخاب کنم خودتون انتخا کنید بدید
هروقت تونستید بدید من هروقت که شما بگید میتونم درست کنم

ممنون که به وبلاگ من سرزدید.

درود وبمستر عزیز آرزو دارم که این کامنت تبلیغاتی نخونید و به عنوان یک فرصت و کسب کار عالی و شغل دوم ببینید ما بزرگترین پرتال فروشگاهی ایران بابیش از 1000 عنوان محصول متنوع و پر فروش، در بین معتبرترین سیستم همکاری درفروش در کشور داشته و با تسویه حساب منظم در هر 16 روز(دوبار درماه) روسفید و سرافراز از تلاش همکاران خود در آمدیم ، خوشحال می شویم تلاش یه فرد با انگیزه ، یه مدیر فروش خوب را در بین مجموعه خود داشته باشیم ، شما تنها نبوده ودانش این کار از هم یاد خواهید گرفت منتظر شما خواهیم بود

آموزش_سیستم_همکاری_در_فروش : آدرس را درنوار ابزار کپی کنید. Http://www.payeganltd.com/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C_%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85_%D9%87%D9%85%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C_%D8%AF%D8%B1_%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4.html?T=CooperationIntro&s=47718
با احترام پایگان (ستاپ)

ممنون که به وبلاگ من سرزدید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد