کردوان دانلود | دانلود نرم افزار، بازی، کلیپ، کتاب، ترانه، موبایل

کردوان دانلود | دانلود نرم افزار، بازی، کلیپ، کتاب، ترانه، موبایل

انیمیشن، فیلم سینمایی، مداحی، مستند، موزیک ویدئو ...
کردوان دانلود | دانلود نرم افزار، بازی، کلیپ، کتاب، ترانه، موبایل

کردوان دانلود | دانلود نرم افزار، بازی، کلیپ، کتاب، ترانه، موبایل

انیمیشن، فیلم سینمایی، مداحی، مستند، موزیک ویدئو ...

دانلود بازی Master Reboot

master دانلود بازی Master Reboot

Master Reboot یک بازی فراموش نشدنی در ژانر اول شخص – علمی تخیلی – ماجرایی و ترسناک است.در کل هدف بازی اکتشاف در محیط است به اضافه عناصراکشن و معمایی که در ۳۴ مرحله مختلف واقع میشود همچنین بازی از جزئیات گرافیکی زیبا و چشم نوازی استفاده میکند و از خط داستانی خوب و آهنگ های متن مناسب با محیط نیز بهره گرفته شده.


شکلک های محدثه

 

 

تصاویر بازی Master Reboot


توضیحات: جهانی را تصور کنید که در آن مرگ است دیگر نهایی، که در آن خاطرات ارزشمند ذخیره شده برای لذت بردن برای همیشه، که در آن روح خود را جاودانه است ، به روح ابر خوش آمدید . بارگذاری روح خود را به سرورهای اختصاصی ما و آرامش دانستن کهبخشی از شما برای ابدیت زندگی می کنند . که تعطیلات مورد علاقه ، لحظات شاد و خوشی از دوران کودکی خود را ، ملاقات که کسی خاص برای اولین بار . همه این خاطرات ذخیره شده برای روح های دیجیتال خود را برای خانواده خود را به دوباره و دوباره دوباره . روح ابر – صرفه جویی در گذشته خود را برای تضمین آینده خود را .
راه اندازی مجدد استاد اولین کسی فراموش نشدنی علمی تخیلی ماجراجویی بازی ترسناک و مجموعه ای در داخل ابر روح است . ایناکتشاف بازی با اقدام و پازل عناصر در سراسر ۳۴ محیط های منحصر به فرد است . در آینده ای نه چندان دور وجود داردابر روح ، سرور غول پیکر است که دارای اطلاعات مربوط به روح و خاطرات خود را وقتی می میری . ابر روح با جزایر شناور پر شده است، هر یک از جزیره به نظر می رسد مثل یک شهر، روستا یا شهر پر از اتاق ها، آسمان خراش ها و خانه های که خاطرات مردم را نگه دارید . روح خود را به خانه ، یکی از اعضای خانواده (و یا شما قبل از شما بمیرم ) باید یک جزیره بر روی ابر روح که در آن سرور اتاق ، خانه یا آسمان خراش ها که نگه و هر حافظه از گذشته مرحوم تولید خریداری کنید.
این بازی دارای یک سبک متمایز بصری، جذاب داستان خط ، روانی بازی اکشن بازی ماجراجویی بازی و موسیقی متن فیلم اتمسفری پویا . آماده دریافت برای آپلود …… من کجا هستم؟ ….. من کی هستم؟ …… این زمان به قطعه زندگی خود را …… و مرگ با هم .



دانلود Dropbox 2.4.3 Final فضای رایگان برای اشتراک گذاری و ذخیره اطلاعات حجم : 1200 مگا بایت

دانلود Dropbox 2.4.3 Final فضای رایگان برای اشتراک گذاری و ذخیره اطلاعات دانلود : پارت ۱: لینک مستقیم | hipfile | Putlocker

دانلود Dropbox 2.4.3 Final فضای رایگان برای اشتراک گذاری و ذخیره اطلاعات دانلود : پارت ۲: لینک مستقیم | hipfile | Putlocker

دانلود Dropbox 2.4.3 Final فضای رایگان برای اشتراک گذاری و ذخیره اطلاعات منبع : کردوان دانلود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد