کردوان دانلود | دانلود نرم افزار، بازی، کلیپ، کتاب، ترانه، موبایل

کردوان دانلود | دانلود نرم افزار، بازی، کلیپ، کتاب، ترانه، موبایل

انیمیشن، فیلم سینمایی، مداحی، مستند، موزیک ویدئو ...
کردوان دانلود | دانلود نرم افزار، بازی، کلیپ، کتاب، ترانه، موبایل

کردوان دانلود | دانلود نرم افزار، بازی، کلیپ، کتاب، ترانه، موبایل

انیمیشن، فیلم سینمایی، مداحی، مستند، موزیک ویدئو ...

دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی عادت

دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی به نام عادت

ترانه سرا : فرامرز مقدمی – سجاد صمیمی | آهنگ و تنظیم : مجید یحیایی
گیتار کلاسیک و گیتار الکتریک : مجید یحیایی

دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی عادت

متن اهنگ عادت از مجید یحیایی

♫♫♫

گهگداری به خیالم

که تو اینجایی کنارم

خیره میشم به نگاهت

تا بفهمی بیقرارم

تا بفهمی که چه ساده واسه تو میشه دلم تنگ

تا بدونی که یه بغضی میزنه گلمو هی چنگ

نه که  فک کنی یه روزی از اون حسم به تو کم شه

غیر ممکنه عزیزم عشق تو فراموشم شه

غیرممکنه که از یاد ببرم خاطرها هاتو

یا فراموش کنه چشمام طرح زیبای چشماتو

شاید فک کنی که عادت درد قلبم یا بریده

یا شاید فک کنی عشقم به ته خطش رسیده

شاید فک کنی حالا جای خالیت شده عادی

اما تو نه نمیدونی سخته واسم تا چه حدی

♫♫♫

♫♫♫

این احساسی که من دارم فقط دوست داشتنه محضه

دل عاشق به یادت هست توی هرجا و هر لحظه

این احساسی که من دارم از احساس تو لبریزه

که این روزای عمر من برام شبای پاییزه

این احساسی که من دارم غرور عشق دیروز

که بعد رفتنت بازم انگاری مرموز

این احساسی که من دارم اگرچه خیلی غمگینه

ولی وقتی تو رویامی به قلبم خیلی میشینه

♫♫♫

♫♫♫

شاید فک کنی که عادت درد قلبم یا بریده

یا شاید فک کنی عشقم به ته خطش رسیده

شاید فک کنی حالا جای خالیت شده عادی

اما تو نه نمیدونی سخته واسم تا چه حدی

شکلک های محدثه  

MP3 – ۱۲۸ – ۳٫۱۷ Mb


دانلود مستند استادیوم المپیک لندن Londons Olympic Stadium دانلود :  Majid Yahyaei Adat (mahdizarei30.blogsky.com).mp3

دانلود مستند استادیوم المپیک لندن Londons Olympic Stadium منبع : کردوان دانلود

نظرات 2 + ارسال نظر
Saman چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 10:58 http://www.rozhit.ir

سلام .برای قرار دادن متنی که نشان میدهد شما عضو سیستم رزهیت هستید ابتدا در پنل کاربری خود وارد بخش صفحات جداگانه شوید و بروی ایجاد صفحه کلیک کنید و در صفحه ی جدید ، کد آمارگیر خود و متن "این سایت جزو سیستم رزهیت میباشید " را قرار دهید .
شما باید از کد مخصوص کاربران بلاگفا استفاده کنید که در بخش عضویت قرار دارد .
موفق باشید
"سامان"

samrad چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 10:42 http://www.samradmusic.blog.ir

گاهی آدمها تا جایی به هم نزدیک میشوند...
که دیگر یکدیگر را نمی بینند...
شاید دوری بتواند...دوباره...
موجب شناخت درست آنها از یکدیگر شود....
"ارد بزرگ"
خیلی وبت خوبه..افرین

ممنون که به وبلاگ من سرزدید.
این وظیفه ما است که وبلاگ خوبی دست مردم بدهیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد