کردوان دانلود | دانلود نرم افزار، بازی، کلیپ، کتاب، ترانه، موبایل

کردوان دانلود | دانلود نرم افزار، بازی، کلیپ، کتاب، ترانه، موبایل

انیمیشن، فیلم سینمایی، مداحی، مستند، موزیک ویدئو ...
کردوان دانلود | دانلود نرم افزار، بازی، کلیپ، کتاب، ترانه، موبایل

کردوان دانلود | دانلود نرم افزار، بازی، کلیپ، کتاب، ترانه، موبایل

انیمیشن، فیلم سینمایی، مداحی، مستند، موزیک ویدئو ...

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام تردید

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام تردید

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام تردید

متن آهنگ تردید از سامان جلیلی
♫♫♫

دل بستم به سختی به دلت

رسیدم از خودم به امن ساحلت

بی تردید من عاشقت شدم

شریک لحظه ها و دقایقت شدم

ترسیدی از اینکه بد بشم

چی دیدی از دلم که از تو رد بشم

من بی تو یه مرگ مزمنم

یه آرزوی پوچ که غیر ممکنم

احساس منو عوض نکن

بمون و خونه رو برام قفس نکن

کابوس نبودنت غمه خیال رفتنت برام جهنمه

میمیرم برای تو هنوز به پای من نشین به پای من نسوز

تردیدت غرورمو شکست

به دست غم سپرد ه هرچی بود و هست

♫♫♫

لگیرم از این هجوم درد که تو خیال تو

غم آشیونه کرد

آشوبم من از نبود تو

به من نمیرسه تب وجود تو

 
شکلک های محدثه   
  


 

دانلود بازی Deadpool برای PC فرمت :mp3

دانلود بازی Deadpool برای PC دانلود :Saman Jalili – Tardid

دانلود بازی Deadpool برای PC منبع :کردوان دانلود

نظرات 2 + ارسال نظر
Lidoma جمعه 11 مرداد 1392 ساعت 00:22 http://lidomadl.com

سلام دوست من.وب زیبایی داری.اگه وقت کردی به وب منم سر بزن و نظرتو مطرح کن.

ممنون که به وبلاگ من سر زدید.
حتما سری به وبلاگ شما هم خواهیم زد.

Lidoma جمعه 11 مرداد 1392 ساعت 00:21 http://lidomadl.com

سلام دوست من.وب زیبایی داری.اگه وقت کردی به وب منم سر بزن و نظرتو مطرح کن.

ممنون که به وبلاگ من سر زدید.
حتما سری به وبلاگ شما هم خواهیم زد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد