کردوان دانلود | دانلود نرم افزار، بازی، کلیپ، کتاب، ترانه، موبایل

کردوان دانلود | دانلود نرم افزار، بازی، کلیپ، کتاب، ترانه، موبایل

انیمیشن، فیلم سینمایی، مداحی، مستند، موزیک ویدئو ...
کردوان دانلود | دانلود نرم افزار، بازی، کلیپ، کتاب، ترانه، موبایل

کردوان دانلود | دانلود نرم افزار، بازی، کلیپ، کتاب، ترانه، موبایل

انیمیشن، فیلم سینمایی، مداحی، مستند، موزیک ویدئو ...

دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری به دادم برس

 دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری به نام به دادم برس

آهنگ تیتراژ سریال مادرانه

 ترانه : روزبه بمانی | آهنگ : علیرضا افکاری | تنظیم: علی بیرنگ و هومن نامداری

دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری به دادم برس


متن آهنگ به دادم برس از احسان خواجه امیری

منو به حال من رها نکن
تو هم به مرز این جنون برس
اگه هنوزم عاشق منی
خودت به داد هر دومون برس
من از تصور نبودنت
رو شونه ی تو گریه میکنم
منی که دل بریدم از همه
ببین برای تو چه میکنم

♫♫♫
تمام عمر رد شدم ازت ببین کجا شدم اسیر تو
به پشت سر نگاه نمیکنم که بر نگردم از مسیر تو
به حد مرگ میپرستم ولی برای عشق تو کمه
خودت به من بگو بهشت تو کجای این همه جهنمه

منو به حال من رها نکن

شکلک های محدثه     

 

دانلود بازی Deadpool برای PC فرمت :mp3    

دانلود بازی Deadpool برای PC دانلود :Ehsan Khajeh Amiri – Be Dadam Beres.mp3

دانلود بازی Deadpool برای PC منبع :کردوان دانلود

نظرات 1 + ارسال نظر
Lidoma دوشنبه 7 مرداد 1392 ساعت 22:28 http://lidomadl.com

سلام دوست من.وب زیبایی داری.اگه وقت کردی به وب منم سر بزن و نظرتو مطرح کن.

ممنون که به وبلاگ من سر زدید.
حتما سری به وبلاگ شما هم خواهیم زد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد